Ibland behöver man stanna upp.

Hallu. Hatt en bra dag? Hoppas det :) Förlåt att jag inte blogga när jag kom hem från skolan men internet var konstigt och det gick inte och gå in. Men skoldagen idag har gått bra, Deadlinen var ju idag och ja jag hann klart men blev inte så nöjd med arbetet, aså klart man är tacksam för att man hann men gjorde det sista ganska slarvigt och jag hoppas hoppas inte att jag får underkänt och att ingen annan får det, det är inte kul. Sedan hade vi BILD sista lektionen och det gick bra! :) Sedan så börja det ju regna precis när vi skulle sluta, eller hos oss i Målsryd regna det iallafall ;) Men vägen hem gick suveränt, gick en annan väg idag och sällskapade Johanna :) Vi prata typ om magsjuka hela vägen, inte så frächt ämne men det var kul x) När jag kom hem gjorde jag mat till Olivia och mig, lagade makaroner och köttfärs, och lite mer till. Åh vad gott det var att känna av den goda smaken av kötfärsen, jag tror det är Felix, den som finns i burk, mums ^^.  Sedan så blev det House och Blue Water High ;) Det är så bra tycker jag! Sedan så kom resten hem eller alla utom mamma som jobbar till 10 ikväll. Men då gick jag och la mig i min mjuka säng och bara låg där, aså fyh vad underbart det är igentligen, man tror inte det är så mysigt men det är det verkligen, och att stanna upp från allt och bara ligga där och göra absolut igenting är så gott, man stänger av utevärlden och bara är. Pröva det någon gång det behöver du som är ganska stressad. Sedan så satte jag mig här igen och fick äntligen till internet. Kanske bloggar innan jag somnar men jag tror inte det faktiskt, jag har ju nästan ingenting att skriva om mer, och det vet jag för det är typ några par timmar kvar tills jag går och lägger mig (y) Men kanske det blir ett, och då får jag också ha något och berätta om med ;) Men nu ska jag ut och hoppa lite sedan blir det TV tror jag, Hade Bäst!


Blommor.

Jag fattar inte att det blir så mörkt på alla bilder plöstligt ?


Vägen hem...


Det är så vackert nu när våren har kommit! :)

House :)

Inte så bra bild, men såhär såg maten ut idag för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback