inspererad av bloggar.

Gokväll! Hoppas ni mår bra nu :) Det gör jag faktiskt. Jah jag har ju bloggat två gånger idag så jag behöver ju inte berätta så mkt mer än vad jag gjorde ikväll :) Först så kom mamma och dom hem och då börja hon laga mat, jag var dunderhungrig och det var mamma med! Aså det är tur att man har föreldrar som kan ta hand om en aså fyh vad god mat mamma gör, jag njuter varje gång! Så frächt så gott. Föreldrar och syskon är en del av vårat liv, dom vi älskar och verkligen ser varje dag nästan, om vi inte skulle hatt dom skulle vi inte vara något utan vara tomhänta, så tänk på att du verkligen älskar dom och vill inte förlora något av dem. Efter maten så gick vi ut och spela fotboll, och sedan lite senare gick mamma och jag och plocka blommor. Sedan blev det TALANG och Berg flyttar in :) Båda pogrammen är riktigt kul att se på! Nu hoppas jag att ni sover gott, GODNATT♥

Bilder från idag:

Dukningen :)

Ser det inte gott ut?! Om ni vill ha så tyvärr så finns det inget kvar (eller nästan x) )

Mamma värmde också baugetter till

Min älskade pappa (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback