Kakkalas!:D

Godeftermiddag! Vad gör ni? Själv sitter jag här och väntar.. ska snart åka till dansen. Idag har det varit en ganska slapp dag men endå inte ;) I skolan så hade vi inte så mycket eller jo det hade vi men jag har inte mycket att berätta, på idrotten sprang vi elljusspåret vid målevi och det gick bra!:) Sedan så hade vi Leif sista två lektionerna och det gick med bra, sedan fotboll på rasterna också. Sedan så gick jag hem med Olivia efter skolan, och när man kom hem så gjorde man lite mat och sen TV, och jag blev så trött efter det att jag gick ut en liten stund, sedan har jag inte gjort något mer tror jag. Mormor&Morfar hämtar mig tidigare idag efter dansen eftersom Martin ska spela match och dom vill så gärna titta men det gör inget för mig, för vi har slutat dansa då och sitter inne i ungdomsrummet så då gör vi inte så mycket mer än att prata och skratta ;) Sedan blir det nog läggdags för mig för att jag ska orka vakna upp imorgon pigg&frisk :D Imon blir det hem till mormor&morfar och baka järnet! Vi ska ha fikkalas kan man säga, alltså på ONSDAG. För vi har läst 500 böcker och då ska vi fira det med att Claes bakar bullar och vi får också baka! Vi har bestämt oss för att baka massor med kakor och bara mumsa i oss, det längtar jag efter, fast det kommer nog bli kakor över, själv har jag inte bestämt vad jag ska baka än men det kommer jag nog på imorgon! Nu måste jag klä på mig och åka iväg, VI HÖRS IMORGON! puss&kram↓



Regnig
morgon

Millan och sin banan x)

Klassrummet, ISA&STINA :D

I love you girls!♥

Fotograf: Olivia Berg - freedom!

Helt inne i TV:n

Okej? Nu undrar ni säkert vad detta är. Jo det ska jag förklara, Det är en vatten-
blåsa som sitter på min häl, upptäckte idag att det såg ut som ett hjärta, ganska
coolt vah? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback