Känns som LÖRDAG.

Gokväll! Kan ni tänka er...solen har varit uppe hela dagen idag, iallafall i Borås, det är helt underbart!:) Varit ute hela dagen och bara njutit och hatt kul, det är en härlig kul dag. Idag har jag som sagt varit ute då, sen har jag bara tagit det lungt nästan hela dagen, men det är så underbart att göra det ibland!:) Jag har också varit ute och sprungit med Pappa&Olivia till skansasjön, och dom andra åkte bil dit. Det gick jättebra på vägen, jag kände faktiskt att jag fått lite mer kondition än förut, och det känns bra att ha det. Sen så skulle vi eller jag skulle ju bada för dom andra hade på sig sina badkläder men då hade inte mamma tagit med sig min bikini så då blev jag lite besviken..för det var ju jätteskönt i vattnet, och jag menar det! Men sen så doppa jag fötterna och sköjlde ansiktet så det gjorde ingenting endå. Sen så stanna Olivia kvar alltså hon skulle inte springa med oss tillbaka, så då sprang jag&pappa. På hemvägen gick det bra enda tills vi var i samhället alltså Målsryd så börja jag sakta ner och nästan svimma av att det var så varmt men jag överlevde hem som tur var, jag gick en bit och sedan sprang jag det sista. Jag var så varm efter att mamma tog iskallt vatten och hällde över mig, åh det var verkligen underbart att få bli svalkad, ah det har varit ett riktigt sommarväder idag och väldigt varmt. Sen så duscha jag och efter det så åt vi mat, och det var verkligen smarrigt. Grilad kycklig och sallad, och min lilla förrätt också ;) Ah det var verkligen gott efter en varm dag och att man sprungit också. Men erkänn att det känns som en Lördag? Det gör det för mig iaf. Alltså man tror man är ledig imorgon fast man är ju inte det, ah det är konstigt, men det är skönt med en skoldag imon iaf :) Imon ska jag kanske vara med Emilia :D Men nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott! Kraaaamar.




Idag hade vi verkligen andvändning för våran uteplats! ;)

FIKA :)

Äppelpaj, muuma.



Min fina mamma!♥

syster i svartvitt, älskar dig!

Sommarblommor.

Boni med vattenslangen :) Sprutade på mig hela tiden x)













Vår underbara kvällsmat:)

Våran underbara kvällsmat:)

Den smarriga grillade kycklingen :D

Gulleplutten. Jonathan åt nog 3 majskolvar, han älskade verkligen majskolv!x)

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

Vilka underbara bilder!! :D

Jag äälskar det underbara vädret!



Vi måste vara snart igen. saknar dig. :) <3

2009-06-01 @ 18:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback