Lugnet gör mig lycklig.

Gokväll vänner! Jah jag skrev ju att vi hörs imon men det blir ett kvällsinlägg idag iaf ;) Dansen gick hur bra som helst! Sista dansen före uppvisningen som vi ska göra på Söndag, aså ändå var det ganska tidigt, vissa steg är jag faktiskt lite osäkra på..men jag får vell öva!:) Vi ska också samlas tidigare på Söndag innan gudstjänsten i kyrkan, så då får vi öva lite endå. Sedan fick jag skjuts hem av mormor&morfar, fast jag gick en bit för jag ville att dom skulle släppa av mig en bit från mitt hus. Jah jag orkade inte gå hem direkt så jag satte mig under ett träd och bara myste och tittade på solnedgången, åh vad mysigt jag hade! Jag fotografera också när jag var ute, så dom lägger jag in också ;) Sedan kom jag hem och då blev det TV och jag tittade på Talang 09, åh det var slutadition (stavning?) idag och det var faktiskt rätt personer som gick vidare, speciellt han som sjöng ''Will always love you'' jag tror han hette Victor, fyh vad jag gillade honom! Han hade verkligen TALANG :D Nu är snart dagen slut och den slutar med en mysig stund i sängen med en bra bok att läsa i :) Vi hörs imorgon! PUSS&KRAM



Jag på dansen, vad är det för min jag har x) FOTOGRAF: Elin Lindgren

Ungdomsrummet.

The beautiful tree.

--

:)

--

--

--

--

Röda träd ;)

VACKERT.

Dom här blommorna älskar jag♥

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

du är sjukt duktig på att fotografera! <3:)

2009-05-21 @ 09:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback