Lyckad lördagskväll!

Hallå! Har precis kommit hem från Johanna. Vi hade skitmysigt måste jag säga, vi åt så god mat och god efterrätt med! Beklagar men jag hann inte ta kort på maten men efterrätten fick jag. Det var nog de goaste köttet jag nånsin smakat,mums vad smarrigt det var. Så myste vi också bland kuddar och ett stort täcke över oss, det blev helt klart en underbar lyckad kväll! Nu funderar jag på att gå och lägga mig för jag ska gå en ganska lång runda imon med mamma ju, Linnémarchen. Det ska bli kul! Sedan på eftermiddagen aså efter vi gått så ska vi hem och duscha och sedan blir det kalas för Jonathan&Farfar :) Pappas sida eller syskon och familj kommer då, jag hoppas det blir lyckat! Aja nu somnar jag iaf med ett leénde på läpparna. Hoppas ni haft en bra kväll! Och sov gott. Puusss.

Bilder från ikväll:


När jag kom in i ''mys'' rummet så såg jag detta mysiga som johanna hade gjort!

Hon hade också fixat det mysigt i sängen med med massvis med kuddar. Du
är underbar <3

Här är då bordet som vi satt och åt vid :)

Johanna gör igoning våran efterrätt :)

Och såhär blev dom, visst blev det bra? Och det är frästande jag vet...

Detta var gott tyckte Lina&Johanna ;)

NI ÄR UNDERBARA VÄNNER (L)

Haha, Ni är för gulliga ! :)

Hihi. Här ser båda lagom trötta ut xD

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

DU ÄR UNDERBAR! och jag tackar så hemskt mycket för ikväll, Jag älskar dig!

2009-05-09 @ 22:24:35
Postat av: kusinlina.

ååh. det var så mysigt! :D <3

tack för att du är finns elin!

jag älskar dig.

2009-05-10 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback