Lyckat hoppades man på, lyckat blev det!

Gokväll alla!:) För en kvart sedan så kom jag hem från GO. Och jag har ett ord som beskriver hela kvällen, UNDERBART! Men jag kan ju iaf berätta lite om kvällen :) Det vill ni säkert höra också!:) Jo det började med att vi kom in i pingstkyrkan till en fräch entré och väldigt fint inne med, men det kanske inte var så konstigt eftersom dom har byggt om ;) Men extra fint var det när GO hade fixat massa spex med ljus och allt vad dom hade gjort! MARIO KARY&GUITARHERO, lyxit? sedan kunde man beställa och köpa kläder också, jättefina tröjor och väskor och annat, man ville nästan ha allt, men jag köpte en bok och Olivia en tröja, jag tror jag ska låna den ibland för den var mycket snygg! Sedan släppte dom in oss och det var värsta disco ljuset och musik där inne, det såg verkligen coolt ut :) Och vi satte oss längst fram med, man har tur ibland. Sedan så var det sång&dans och tävlingar och mycket humor också, och nyheter och ett roligt pogram visade dom också, haha, det var verkligen kul! Ett fullt ös var det verkligen, och på ett posetivt sätt, jag menar det var jättecoolt att se ungdomarna eller vissa av dom släppa loss i det sista :D Sedan när det var slut så var man mycket glad över det man sett men öronen var helt fulla, man hörde inte så bra efteråt, men det var därför vi satt långt fram och det var ganska högt ljud också, men vi överlever och det var inte så farligt! ;) Men nu ska jag gå och lägga mig för om några timmar blir det upp igen och sedan BRAKOMPIS fast först samlas vi vid Målevi kl. 08.45 så jag måste vakna tidigt imon som jag inte gillar, men vi får hoppas att jag är pigg och glad då och när vi spelar med, man måste alltid hoppas på det bästa! Och vi kommer äga alla imon, eller hur Hello Kittys?! (vårat namn) Men ni får ha en fortsatt bra kväll och sov gott :) Godnattkramfrånmig♥


Svartvitt

Vanlig färg.

:D

I'ts all about you!

Go-teamet, rikigt bra!:D

Här var det en kille som var pogramledare och jonglera med olika grejer,
sjuktbra var han och det var också kul att se på!

:)

Här jonglerar han med eld på pinnar, lite läskigt sådär...

TÄVLINGAR VAR DET OCKSÅ :D

Lite spex med xD fullt ös verkligen!:D

Halva bandet!:)

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

Vill bara säga att jag älskar din blogg och alla dina bilder. :) och kan vi hitta på ngt idag ? .d <3

2009-05-16 @ 11:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback