Lycklig över att vara kristen!

Hallå vänner!:) Har ni hatt en bra dag? Hoppas det för det har jag hatt! Gudstjänsten i kyrkan var mycket bra och underbart, det är det alltid men idag var det lite extra ;) Frida bad för mig och jag blev så glad över det sen för det behövde jag, verkligen, Tack min vackra kusin!♥ Sedan så åkte vi hem och åt korv stroganoff med pasta och ris och sedan så har vi varit ute och sedan har jag byggt med Lego med Jonathan, haha. Han är för söt när han leker med sig själv, älskar dig bror min :) Jah sen har pappa,Olivia,Jonathan&Lisa åkt till Äspered och tittar på när Lisa och hennes lag spelar match, och mamma har åkt till jobbet så nu är jag hemma själv och har städat lite och varit ute och spelat fotboll med mig själv, jag vet att det låter tragiskt men det är jättekul!:D Nu ska jag snart gå ut lite igen och då tror jag att jag ska fotografera också! Sedan kanske jag lägger ut bilderna, vi får se ;) Men jag skriver nog inget mer för denna dagen utan imorgon, det blir nog inget morgoninlägg imon för jag har ganska brottom på morgona när jag ska till skolan men jag kanske hinner om jag skyndar mig ;) HADET BÄST OCH NI ÄR VÄRDEFULLA! puss&kram↓




DAGENS OUTFIT.

miiin brooor♥

haha, blåsa upp bubblor med tuggumit i mun är så kul x))

haha, beklagar för mörk bild men det här var nog den största bubblan jag har
blåst upp på länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback