Morgoninlägg :)

Godmorgon bloggläsare!:) Sovit gott? Det har jag fast jag vakna tidigt och somna sent igår. Jah jag blogga ju inte igår kväll för jag kom hem väldigt sent och var hel trött efter allt, så det blir idag på morgonen jag får berätta om kvällen!:) Eller vad som hände. Jo det var i Pingst igår med, trodde det var i Kors eftersom mamma sa det men det var det inte ;) Mycket bra och så kul hade vi! Det var faktiskt bättre nu när man inte satt så långt fram utan man satt lite längte bak och då kunde man höra ljudet mycket bättre! Ungdomspastorn Joakim Lundkvist tror jag han hette var där och predika om himeln och det var verkligen underbart att lyssna på, sedan så hade dom ett drama och det var så bra, det handla om en tjej som inte våga prata med en mobbad tjej, för då skulle alla retas, men en kväll så bad hon om den mobbade tjejen och efter den kvällen så våga hon prata med tjejen som var mobbad och hon andra tjejen som vågade prata blev inte retad, sedan så börja dom be för andra och sedan så blev dom tillslut en grupp, och bad varje morgon före skolan och det blev mer och mer som blev kristna, ah det var verkligen hur bra som helst, det skulle ni se!:) Också berättade han om människor som blev frälsta och det var verkligen coolt att se och höra doms historia. Lina&Hilda var ju med igår också, och dom tyckte det var så bra!:) Roligt hade vi verkligen måste jag säga. Men nu ska jag klä på mig för jag ska till kyrkan snart och sedan blir det bara en vanlig dag, men det är ganska skönt eftersom man är lite trött efter veckan som gått, men jag bloggar nog i eftermiddag så vi hörs då! PUSSOCHKRAMELIN♥



LOVSÅNG.

Joakim pratar om himeln:)

Dramat :D

Här också!

ÄLSKAR ER SÅ !(L)

Myssofforna :) Lite mörk bild men ni ser nog lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback