Mys ikväll med tjejorna :)

Hej! :) Har duschat precis och har gjort mig klar tills jag åker till Johanna. Jag har joggat med pappa en liten sväng, men han jogga ner till stan och jag jogga själv hem, det gick bra! Idag så har vi varit på ICA MAXI och storhandlat kan man säga ;) Sen åkte vi hem och jag har inte gjort så mycket mer :) Ska snart då till Johanna, Lina ska också dit! Fyh vad mysigt vi kommer ha det, jag tror jag inte orkar blogga mer ikväll när jag kommer hem men kanske. Ska ta mycket kort nu! Det är kul och lägga in dom sen. Men nu ska jag gå, hoppas ni får en underbar kväll! LOVE TO YOU.

Bilder från idag:


En blomma:))

hehe. Inte så bra bild men här är jag iaf ;)

Okej, jag måste berätta att jag åt sånt här hela tiden när jag var liten , fyh vad
jag älskade det! Och nu har jag hittat dom igen , jihoo ska börja äta sånt igen x)

Min vackra mamma! :) Älskar dig.

Och min söte trötta bror :D

Vattenkran.

:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback