Mysig kväll!

Hejsan!:) Aså fyh vad vädret har varit bra idag, sol&värme, i love it! Idag har jag faktiskt inte slappat hela dagen för typ klockan 3 så kom Hilda&hennes mamma och hämta mig. Vi skulle till stan :) Jah ni kanske tror att vi skulle shoppa eller bara titta och gå till affärer men nej, vi skulle titta på RLV final ( Rätt Låt Vinner) Men den börja 4 så då gick Hilda och jag på stan sålänge, jah vi köpte en mors-dag present men jag kan tyvärr inte säga den nu eftersom mamma läser min blogg och jag kan inte avslöja det ;) Sen så gick vi in till Gina och Hilda köpte också glass :) Sen så började det och vi gick till Torget, där stog det en ganska stor publik redan men vi fick en jättebra plats endå faktiskt, tack vare att Hildas kompisar redan hade kommit och vi fick stå vid dom och dom stog längst fram eller två snäpp bakåt men man såg jättebra endå!:) Hilda och hennes kompisar hade gjort skyltar till sin kompis som skulle uppträda på RLV. Aså det var bara 10 bidrag som gick vidare och tänk att gå vidare till final, jah det är inte dåligt ;) Hon som Hilda och dom kände hette Elin också, jag vet hon hade snyggt namn! haha. Men alla bidrag var faktiskt jättebra och alla hade ju scenkänsla och kunde sjunga! Verkligen duktiga tjejor :) Och vet ni...Laila Bagge var också där! Aså hon var ju ansvarig för detta tror jag och det kändes så konstigt att se henne i LIVE aså på riktigt! Hon var verkligen jättefin :) Sen så uppträde också Alexander som var med IDOL, han var väldigt duktig (y) Sen så kom det typ en full kvinna och en utveckligsstöd gubbe som hållde på att dansa mitt i allt, och tanten som var full luktade skit och var jätteläskig, hon hade typ målat sig i ansiktet med röd färg och hade en ölburk i handen, ah där ville man inte stå iaf. Sen så var det tillslut vinnaren av RLV som skulle ropas upp och det var verkligen rätt tjej, jag älskade verkligen hennes röst, verkligen en mogen röst! Men alla som uppträde var jätteduktiga :) Sen så åkte vi hem igen och då åt jag korv med bröd och nu så ska jag vänta på ROBINSON FINALEN, jag hejar på Jarmo ni som inte visste det, jag tror faktiskt han vinner endå :) Vi hörs imorgon alla!:D Puss&Kram och ni är värdefulla.




DAGENS OUTFIT.

RLV

LAILA BAGGE!:D

Första uppträdandet :)

-''-

En jättesöt tjej som sjöng.

Här är hon som vann. Verkligen en talang var hon!:)

Alexander.

:)

Kommentarer
Postat av: filippa

känner wickan som vann :))

2009-06-01 @ 21:56:55
URL: http://filippajohannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback