Mysig kväll.

Gokväll! :) Jag kom precis ur duschen och är nu klar till läggdags;) Fast först ska jag titta på semifinalen av melodifestivalen nu, men det är ju inte svenskar bara utan andra länder med, vi ska ju kvala detta året, och Malena har sjungt nu och ja hon klara det men lite svagt i vissa stunder men hoppas verkligen det går bra. Dom andra verkar inte bra, jag såg på dom första nu och ne Malena är bättre! :) Matchen i kväll gick mycket bra! Alla kämpade som vanligt, men vi vann inte. Men det var 95 som vi spela mot och dom var ganska bra så det var lite svårt men tyckte verkligen vi förkäna att vinna, verkligen. Det blev 5-2.  Nu känner jag mig mysigt trött igen, haha det gör jag nästan varje dag men nu gör jag det lite extra :) Imon är det ingenting som händer för mig men kanske funderar på att jogga en sväng eller bara ta det lungt, vi får se. Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på semifinalen, hoppas ni får en bra natt och sov gott alla, Godnattkram från mig :)

Bilder från ikväll:

Olivia :) När vi skulle cykla till Engvallen (där vi spela match)

Älskar er.

Mirre <3 (MARIA)

Tog kort på när vi stretcha efter matchen ;)

Stretchningen efter matchen, bra kämpat girls!

Olivias och hennes lags match! Dom mötte BORÅS GIF :)
och dom vann med 9-3 tror jag, bra kämpat ni också!

Mysig kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback