Mysigt trött.

Hejsan! :) Nu är det mörkt på himlen och jag är mysigt trött. Har just stängt av Humorgalan och ska läsa en bok och kurra in mig i mina kuddar innan jag somnar. Idag har jag både varit glad & ledsen. Först började det med att jag vakna av Olivia som ropa ner för trappan och Lisa ville att jag skulle upp. Hon & Jag skulle ju vara hemma ett tag ensamma. Så jag fick inte sova ut utan gick upp och gjorde frukost till oss. Sedan så klädde vi på oss och Lisas kompis kom till oss typ vid 9! Tidigt? Aja jag tänkte vakna upp och bli piggare så jag gick ut på studsmattan och skulle hoppa från trädet som står brevid. Men precis när jag skulle hoppa så snubbla jag, aså det var inte jag själv utan mina strumpor, hade sånna där mjukis strumpor ni vet, och jag hoppa utanför studsmattan eller trilla ner på kanten. Som tur var så kom jag inte med ansiktet först utan min höft och lite av magen, fyh vad ont det gjorde! Ja det kom tårar förstårs men försökte hålla imot, mamma & pappa var varken hemma men Lisa&Ellen var det och som tur var såg dom mig ramla och gick ut, men dom sa att pappa ville prata med mig, och jag låg ju där helt smutsig och hade ont men jag klara mig upp och prata med han. Han sa att jag skulle vara försiktig och det lovar jag att jag ska vara! Det kändes som jag var i en annan värld när jag ramla faktiskt. Men det gick lite bättre sedan, men jag fick ett stort blå märke, eller det ser ut som en blandning mellan sår och blåmärke. Jag hade massa barr och pinnar i håret så jag duscha en varm dusch efter. Sedan så tog jag det lungt tills mamma kom och jag berättade allt som hände. Sedan efter vi ätit så åkte vi till Knallen. Där shoppade vi och pröva många olika kläder till skor. Jag köpte många fina grejor och mamma och Lisa köpte också lite till sig med. Men sedan så åkte vi och handla tacos och sedan åt vi det när vi kom hem. Myys och supergott var det. Efter det eller efter en timma så blev det ''Humorgalan'' Aså jag tycker det är så orättvist i världen idag. Vi borde vara tacksamma för det vi har och bara tänka på dom andra och verkligen ''se'' det med. Jag älskar människor som bryr sig och angagerar sig i detta:) Men efter 1 och en halvtimme orka jag inte titta mer så jag stängde av och detta inlägget är det sista jag skriver idag iaf, men nu är jag så trött att jag inte orkar skriva mer, hoppas ni har hatt en härlig och varm dag och sov gott! Puuuusss.

Bilder från idag:


DinSko

Dagens outfit

My swwwweeet sister !

Knallerian

Älskar er!!

Det jag köpte idag:

Jeans (pösiga) - Lindex
Korta shorts - Lindex
Bälte - Lindex
Trasiga skor - DinSko

Så här ser då såret ut ://

Så här ser min tacos tallrik ut. Mums :)

Ne skojja bara! SÅ HÄR SER DEN UT :D

Dukningen

Ett glas med kolsyra.Zoomat in med makro.

Kommentarer
Postat av: niki

gott med tacos :)

2009-05-02 @ 08:18:03
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: niki

tack så mycket :)

2009-05-02 @ 09:34:59
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback