Mysigt väder fast ändå tråkigt..

Tjena! Hoppas ni har det mysigt hemma nu. Det regnar ju här i Borås nu, vet inte om det gör det i andra städer men aja. Jag har det iaf mysigt! Sitter med myskläder och har suttit vid datorn och gjort annat sedan jag kom hem. Det var vell en bra dag idag, på slöjden så gjorde jag klart mitt tidningställ, jippie! :) Den blev sådär, men jag är nöjd! :D När jag kom hem var jag dyngsur av regn och kall, men jag möttes av min katt Findus som var ennu blötare. Jag satte på mig myskläder och bara njöt av att sitta inne och ha det mysigt utanför ett surt väder. Jag tycker det är en mysdag när det regnar för då behöver man nästan inte gå ut och bara göra ingenting. När det är sol och man sitter inne är det inte kul, för då vill man ut men endå inte. Snart kommer mamma och dom andra hem, och vi ska äta något gott ikväll tror jag. Vi prata om det i telefonen för en stund sen, så jag hoppas det! Fast nu har jag det så tråkigt att jag vill att solen ska komma, som jag ville imorse ;) Vet ni? aså jag vet inte om jag sagt detta men.. VI SKA HA SKOLAVSLUTING UTOMHUS!!! baaaajs säger jag bara. Ingen i vår klass vill ha det och inte 5:orna heller, det är bara småbarnen som inte tänkt riktigt utan sagt ja! Vi demostrerade idag faktiskt, och vi har också skickat klagobrev till våran rektor Rolf. Så arga är vi. Vi ska kämpa tills det blir inomhus, haha. Ikväll är det TALANG 09 och det ska bli kul! :) Sedan imon så ska jag nog till stan med någon, vet inte vem än, kanske mamma :)) Men nu ska jag ta mig lite fil och ta mer kort. Lägger in dom andra fotorna jag tagit ikväll! Puuusss&Kraaaam.

Bilder från idag:


Ellen och Madde :))<3

Matsalen. (Stina&Isa)

Isas campingstol :) Visst är den fin!<3

hahaha xD min kompis Stina, och hennes ''gulliga'' min :D

Myyspyys med ljus :)

:))

Mitt tidningställ ! :)

Och här igen :))



VI HÖRS IKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Elin, du gjorde väl ett tidningställ? x)

2009-05-08 @ 17:47:40
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback