Nu somnar jag gott..

Gokväll!:) Hoppas ni hatt en bra dag. Idag har jag varit i kyrkan på morgonen och sedan så gick några som går i kyrkan till Ramnaparken och hade piknik och va tillsammans. Hilda fick följa med oss dit för vi skulle vara och Hildas föreldrar skulle åka hem och då ville jag&hon gå med till parken så vi gick med våran familj, mamma visste ju inte att Hilda skulle följa med så hon gjorde ju ingen macka till henne, men i kyrkan så fanns det överflöd med mackor och pålägg från bröllopet igår och det var ju så bra! Så mamma gjorde en macka där istället till Hilda:) Jah..vi hade det så mysigt där! Först så åt vi och prata tillsammans, sen gick jag och Hilda runt lite och hon plocka en sån fin bukett med blommor att jag tog kort på den, den var jättejättejättefin måste jag säga! Och jag då fotografera massor som vanligt ;) Sen så skulle vi åka hem eller Hilda&jag skulle hem till henne, vi skulle vara där idag då, så mamma skjutsa oss dit :) Det var första gången jag var inne i Hildas och deras hus, jag har bara sett huset inte inuti. Och det första ordet jag sa när jag kom in var bara ''WOW'' aså ni skulle sett deras place! Aså fyh vad jag älskade inredningen och precis allting! Dom hade det så fräsht och snyggt i sitt hus, det var precis min stil:D Så jag börja fota allting i huset för jag jag tyckte om det så, haha jag är lite konstig x) Och jag säger bara..om du är rastlös så ring Hilda och kom hem till henne, aså hennes rum var fullt med pyssel, man kunde göra så mycket! Pärla halsband,pyssla,göra kort,sy,rita och lite mera ;D Verkligen så mycket kul att pyssla med! Sedan så har vi hoppat nästan hela tiden och pysslat och gjort annat kul, verkligen en underbar dag med dig Hilda!♥ Vi kolla också på match när John Ragnar (ungdomspastorn i kyrkan) när han spela! Hildas mamma sa att han spela för dom hade åkt förbi och sett det och vi ville så gärna kolla, så vi gick dit, aså det var jätte nära! Kanske 200 meter ;) Han spelar ju i Norrby och Norrby spela mot Rångedala alltså där Hilda bor ;) Så Hilda visste inte vilka hon skulle heja på men vet ni..hon heja på Norrby! För John var ju med där och då hejade vi på dom ;D hihi. Sen så kom pappa och hämta mig vid fotbollsplan där matchen var så vi kollade lite till på den, fast inte hela för sen så blev det lite kallt och det var dags att åka hem så då gjorde vi det, vi sa hejdå till Hilda och sedan åkte vi :) Jah sen har jag inte gjort så mycket mer än att ätit kvällsmat&duschat, och nu måste jag bara säga att jag har tagit 64 bilder och orkar verkligen inte lägga in dom nu för jag är så trött och klockan är ganska mycket så det blir imorgon jag laddar upp dom, hoppas det går bra. Ni får sova gott nu så hörs vi imon! PUSS&KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback