Pigg&Glad!

Hejsan vänner!:) Hann inte att blogga på morgonen idag, men jag hoppas det inte är någon fara ;) Jag vakna typ vid halv åtta och sedan så somna jag om igen och vakna vid halv 10, riktigt glad att jag fick sova ut! Igår kväll så hade jag bestämt mig för att springa på morgonen alltså idag, och så blev det! Två underbara RR (råslättrundor) :D Riktigt skönt var det! Och att känna att man gjort det med. Efter det så var klockan ganska mycket och jag börja duscha på en gång när jag kom hem. Sedan var jag jättepigg&glad och det är jag fortfarande! Har precis ätit mat nu och sedan så ringde Lina för några minuter sen och fråga om vi kunde va, och vi ska åka till Anelundsparken tror jag det heter snart och då ska Lina följa med! Vi kommer nog ha det hur mysigt som helst! Och jag lovar att det blir typ 100 kort jag tar där då, för mamma sa att det är blommor överallt, eller iaf nästan ;) Sedan så kanske vi är lite när vi kommer hem också, vi är nog hos mig då tror jag :) Sedan så bloggar jag om min dag ikväll så då hörs vi igen! Sen ska jag också ändra min header till bloggen och det tycker jag att ni ska bestämma så jag kommer ladda upp typ 5 bilder och sedan ska ni rösta vilken, okej?:D Annars om jag inte får någon kommentar så får jag välja själv och det är inte lika roligt, så snart kommer dom ;) Nu ska jag fixa mig klar sedan så hämtar vi Lina om en halvtimme, ni får ha det bäst! kramar.


På morgonen. Före 'the runtime'' ;D

Omgjord bild på mig!:)

Dagens OUTFIT.

Vit T-shirt från GinaTricot
Tunika från protest
Tights från GinaTricot
Tofflor från Friis&Company

Mina tofflor jag fått av min kusin Frida! Fyh vad dom är sköna och väldigt mjuka:)

Kommentarer
Postat av: millis

Vi åkte till Jönköing idag på morgonen då såg jag dej :)

Jag ba mamma det är ju Elin :)<33

2009-05-21 @ 19:38:22
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback