Rolig kväll idag med :D

Hallå!:) Mår ni bra? Hoppas det. Idag var det ju BRAKOMPIS och det gick mycket bra, fast vi kom inte vidare, men vet ni igentligen skulle vi kunnat göra det :o Men domarn som dömde våran match sa att sett lag dragit sig ur så då skulle vi inte spela någon mer match, och klockan var typ 11.30 eller något, då blev jag inte glad, vi spela jättebra på alla matcher och man var sugen på att spela mer. Men sedan när vi var påväg hem så ringde Annies pappa och sa att vi skulle spela en match till, åh då blev jag och dom andra arga på domaren kan man säga?! Vi kunde ju gått vidare, jag hoppas han skämdes rejält mycket efter det, åh och vår sista BraKompis med och så sabbas allt, det var inte kul! Sedan så åkte vi till Målevi igen och duschade och skratta och prata där och sedan blev det hem igen, och när jag kom hem så kom jag precis lagom till maten också :) Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag utan varit ute och solat,spelat fotboll och lite till, och sedan har jag tatt det lungt för jag var ganska slut när jag kom hem. Sedan så kom det ett pogram på TV som heter ''DoubleTrubel'' eller någonting ;) Jättekul och mycket bra pogram tyckte jag! Alla i familjen fastna vid detta och det gick flera avsnitt av det så vi satt och titta på allihopa, det blev nästan som en film, men det jättebra pogram och det går på BARNKANALEN om ni vill titta på det, vet inte vilka dagar men hoppas ni får se det :) Nu ska jag äta lite kvällsmat innan min kompis Hilda kommer, hon ska åka med oss till Korskyrkan där GO är :) Hoppas det blir kul som det var igår, fast det är nog annorlunda idag. Men min kusin Lina skulle också med mig och jag måste ringa henne nu och kolla! Så vi hörs imon, hadetbäst(v


haha. Amanda tog kort på mig på Målevi xD men hon fick till bilden!:)

I♥glass!!

Vanlijglass,skorpsmulor jag smulat på och strössel :)

Att ligga ute i solen och bara ta det lungt är underbart.

Tog lite kort idag när jag var ute i det underbara härliga vädret!:)

..

Nästan samma bild men endå :D

Sista bilden för idag!

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

åh. tack så jättemycket för att jag fick följa med :)

det var jättemysigt.

jagälskardig. :) <3

2009-05-17 @ 08:59:18
Postat av: kusinlina.

åh. tack så jättemycket för att jag fick följa med :)

det var jättemysigt.

jagälskardig. :) <3

2009-05-17 @ 08:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback