Skönt med en varm dusch innan natten.

Hallå! :) Hoppas ni har hatt en bra dag. Skolan var rätt så okej, Leif gjorde så att dagen blev lite roligare och gick också fortare, det var bra! Precis när alla satte sig ner på morgonen börja han prata om sin barndom eller vad det var, haha. Sedan så gick det så fort att det kändes som bara 1 timme nästan ;) Jag följde med millan hem och vi gjorde småpizzor som var jättegoda också lite juice till. Vi hann inte vara så mycket men vi va iaf en liten stund, millan skulle träna så vi åkte vid halv 4. Jah, när jag kom hem så var jag ute och spela fotboll och sedan tittade jag på TV och lite annat, idag ville jag verkligen duscha för mitt hår och min hygien kändes inte bra, så kl. 21.00 så duscha jag. Ganska sent men det skulle göras, det är också skönt innan man ska gå och lägga sig med. Jag är ganska trött nu och orkar inte skriva mer, jag tror jag inte har någonting att skriva om heller, men min dag har varit bra! :) Hoppas eran också varit det! Kram //www.beeergs.blogg.se

bilder från idag:


Fotbollsplan

Millan tog den, den blev bra! :)

hehe. Inte så bra bild x))

Ni är underbara!

(v

hiihi. Dom hoppa olika x)

Tessan <3 (Jesper i det lilla hörnet vid vänster sida x) )

Tessan är duktig! :D

Fuktigt...

:)

En till bild på fuktigt gräs.

hihi.

Millan är också duktig! :D

Det som behövdes för våra småpizzor :)

Millans dekoration på våra pizzor, Millan är bäst på sånt här!

Matdags!!


Min fil med músli och cornflakes med frysta hallon på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback