Social dag verkligen..

Tjäna. Skoldagen gick ganska fort idag, det första vi hade var orientering, vi fick gå från skolan till djupadahl och sedan åka buss till Dalsjöfors, eller Mulleskogen, fast när vi gick av så fick vi gå en bit till skogen och då börja man frysa, och typiskt att det skulle regna med vah? Men jag frös ihjäl nästan, fast jag var inte ensam om det utan det var många som gjorde det. Jag gick med millan några kontroller men sedan gick jag själv dom sista, Jag var ju förskyld och kunde inte springa men Millan ville det så jag lät henne göra det! :) Men vi frös så mycket att vi jogga till busshållsplatsen för att komma tidigt, men vi fick vänta typ i 15 minuter tills bussen kom, och ni skulle veta vad härligt och skönt det var när man kom in i en varm buss, det var som en dröm nästan. Men vi fick också gå en bit från skolan också, men när vi kom in i omklädningsrummet så var det så skönt att duscha en varm dusch och sedan ta på sig torra kläder, mysigt och gött! Sedan så åt vi och vi satt där i en kvart tror jag, sedan så fråga vi Claes om vi fick vara inne på rasten, och vet ni..VI FICK DET! det var snällt, haha. Vi satt och ritade och bus gjorde vi med x) Sedan så hade vi matte och bild och sedan så sluta vi. Jag bad mamma hämta Olivia och mig, 4:orna och 5:orna var också med på orienteringen. Och när man kom hem bara man myste och fick också melon,dubbelmacka och varmchoklad av bääästa mamma! :) muums. Sedan så har jag inte varit något social idag, eller sådär. Suttit vid datorn och sedan har jag varit ute och tagit kort med Findus och sedan har jag spelat fotboll med Jonathan sedan TV. ganska social men endå inte ;) Har tänkt på att fråga er nu som läser om ni verkligen tycker min blogg är bra? aså jag tycker den bara handlar om min vardag och lite annat men endå tycker jag den är ganska tråkig..vill att ni säger vad ni tycker om min blogg! Det vore snällt. Så jag kanske kan ändra lite på den ;) Men nu ska jag snart gå och lägga mig, är lite trött nu efter dagen. Nästa blogginlägg blir imön. Pusss.

Bilder från idag:


Den här har min klasskompis Annie ritat. Aså hon har verkligen TALANG!

''ingen text''

<3

Katten min! :)<3

ÄLSKAR DIG (L)

snygg pose där x)'

haha. Run Findus run..

Paradis av träd som glittrar.


Kommentarer
Postat av: kusinlina.

jag tycker din blogg är jättebra!

läser den varenda dag och jag älskar att göra det. :)



söt findus är förrsten. (: <3

2009-05-07 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback