sovmorgon, göttans :)

Gokväll! Nu sitter jag här framför datorn ganska trött, jag har precis kommit in från att ha hoppat studsmatta med Boni&Olivia ;) Ja idag blev det en slappardag kan man säga, men det var skönt efter en lång helg tyckte jag. Åh jag vill verkligen inte att dagen ska sluta, jah jag är jätte pirrig för imorgon,när vi kommer till Dalsjöfors och får möta alla men jag har den bästa idén som hjälper till det, att vara sig själv! Men det braiga är ju att vi har sovmorgon också imorgon, och det är så skönt! Men Emilia&Johanna kommer till mig på morgonen och jag är ganska seg på morgonen så jag vaknar nog tidigt endå, men det är inte deras fel utan det är bra för mig, för annars blir jag stressad:) Imorgon kväll är det också match, hemmamatch så jag cyklar dit. Och jag hoppas verkligen jag inte får ont i benet mer nu för det värker och det är inte kul, att det ska alltid vara någonting som begränsar allting som jag gör speciellt matcherna och träningarna på fotbollen, det är trist men jag ska hoppas på det bästa!:) Nu måste jag göra igoning mig och sedan ska jag läsa och planera lite till skolresan t.ex packning och sådant! Så ni får hade gött och sov sött♥ Puss&Kram.



Vi spela också lite fotboll :) SÖTNOSEN MIN♥

Åh, jag är en stolt syster som har en sån söt bror! Här ska han upp på studsmattan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback