Svar på frågestunden.

Här är era svar på min frågestund. Fick in 5 frågor och önskade lite mer men det gör inget!

Vad har du för kupa? - aså vilken dum fråga! Jag vill inte ens svara på den men gör det endå, jag har ingen BH en så länge :o
Vilket är ditt favoritämne i skolan? - Jadu, jag har nog ett som är ganska kul, det är Engelska. Sen så tycker jag också att Geografi är kul med :)
Hur snäll är jag från skala 1-10 (av tessan) - Du är mer än 10, du är 100000000000000000000+ så snäll! Du är verkligen en underbar vän! (L)
Om du fick bestämma över en dag, vad skulle du göra då? - Jag tycker det är en svår fråga, men jag skulle nog bestämma att se hela Afrika på en dag, att tiden gick jättejättejätte osv. sakta! Eller så skulle jag bestämma att det skulle vara fred på hela vår jord!
Vill du gå ut och gå snart eller? - Detta är från Juhännä. haha. Det är klart! För vi har typ inte gått på länge och jag saknar det! Så svaret är jaaaaa:D


Det var frågorna. Om ni vill ställa fler frågor så är tiden ute. Men kanske det kommer det en frågestund till, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback