Tack för denna underbara dag!

Tjena!:) Hatt en bra dag? Det har jag, verkligen♥ Jag&Lina och resten av familjen förutom Olivia åkte ju till Anelundsparken idag, och ska jag erkänna så hade jag aldrig varit där, inte Lina heller ;) Men som sagt så har vi hatt
det hur bra som helst och vilket väder? woho, hoppas solen stannar kvar nu! Jag sa ju att jag skulle ta typ 100 bilder och det var nästan det, det blev över 50 iaf ;), ganska mycket men jag hoppas ni gillar dom!:) Vi har också varit nere vid Pinocchio :D Och vi tog kort hela tiden, iaf Lina&Jag ;) Sedan så fikade vi och spela lite boll och sånt. Aså jag visste ju inte vad som fanns på Anelundsparken men precis när vi gått dit så var det en enda stor lekplats, och jag tänkte, åh vad kul det ska bli, haha. Ne men Lina&Jag var förstora för allting i lekplatsen eller några saker kunde vi ''leka'' på x) Men vi hade det så kul sen och ångrar verkligen inte att jag åkte dit och att Lina följde med! Sedan så åkte vi hem till oss och här har vi också hatt jättekul! Vi var nästan bara ute hela tiden. Vi busa också med Jonathan, haha han spruta på oss med sin vattenpistol aså hjälp vad vi skratta xD Men nu har hon åkt hem och det blev tråkigare, men tack för en underbar dag kusin! Du är underbar ♥ Jag har precis ätit kvällsmat och nu ska jag bara vara hemma hela kvällen, eller det är ju inte så mycket kvar men endå. Och att det är Torsdag är ju helhärligt! Fyh vad skönt att vara ledig i 4 dagar nu, bara vara ledig är hur underbart som helst!:) Ja ni får nu titta på alla bilder jag lagt in, vi hörs imon! Imon kommer min kusin till mig och vi ska gå på Vårmarknaden och sedan sova över! Längtar :) Puss.




Lektunnel ;D Vi gillart!

Hej Lina!:)

Lite av lekplatsen..

och lite till. Solen hade gått i moln när jag tog denna så det blev lite mörkt 8)

Vi ska gunggunggunga du&jag :D

Det fanns väldigt mycket skog där (:

Okej, nu när ni ser domma bilderna så märker ni nog att nästan alla bilder
är på blommor, men det fanns tusentals olika!:O
Och verkligen jättejättevackra!

--

Det fanns stora buskar med bara blommor också!:)

Söt blomma

den här med ;)

Det fanns en fontän också mitt i alltihop, så mysig!

Domma blommorna har jag aldrig sett. Men dom var coola tyckte jag.

--

Min vackra kusin!(L)

--

Fotograf: Lina:) Sånna här blommor fanns det tusentals av, eller hur Lina? :D

Alltså får man vara sötare?:o det är vell olagligt att vara över söt som hon är
på bilden?! Älskar dig!♥

En stor fin blomma som jag tyckte om!:))

Förlåt att det blir så många bilder på bara blommor men jag älskar blommor!:D

Om ni tittar bortåt på bilden riktigt noga så ser ni Pinocchio ;D

''Tjoho! Jag ska träffa pinocchio!''

Han ser ganska liten ut på långt håll men när man kommer närmare och närmare
så har man lite fel.

--

Jag har träffat pinocchio, jag har träffat pinocchio! ;D

Ja Lina, Pinocchio är längre än dig..x)

Jag och pinocchios enorma fot!

Puss ;)

:D

haha. Den här bilden blev rolig Lina x)

Jag ska nå dig, jag ska det!

Sötnos!

:)<3

Min backe, bara min !

haha. Den här var verkligen jättekul! ;D

--

Hela gänget!

--

--

VI♥ ignorera mig tack!

hehe ;)

Älskar dig Lina!:D

(LL)

Pinocchio i vårt hjärta <3

--

JÄTTEJÄTTE mycket blommor verkligen :o

sista bilden för Anelundsparken.

Det blev lite mys med physalis på vägen hem..:)

Min kvällsmat med..

En paprika och kötbulle macka ;D

Kommentarer
Postat av: kusinlina.

ååh. elin! det var verkligen jättekul! :D

men varför laddade du inte upp bilden på dig bland de vita blommorna ? den var ju helt underbart söt! :)

det var roligt när jonathan sprutade på oss, jag var verkligen inte beredd första gången. hahhaha!



tack för att du finns elin. jag älskar dig. (:

2009-05-22 @ 09:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback