TRÄNA :D

Godagens! :) Surt väder idag :/ tråkigt. Idag så hade vi då Leffe, och det gick fort som jag faktiskt trodde ;) Bra vah? Vi hade musik sista lektionen och det var vell en ganska konstig lektion faktiskt. Vi hade en vikarie som hette Simon och vi skulle ju skriva på våran låt vi ska sjunga på skolavslutingen eller text till en låt säger inte vilken för det är en hemlis för vissa. Men han strunta i det och körde sitt istället! Han spela elgitarr nästan hela tiden och vi gjorde någon grej med rytm´ men det var inte kul ;) Sedan så fick vi sluta 10 minuter tidigare för att han sa att vi skulle skita i detta eller något x)) han var nog lite stressad? Han trodde också han var skojjig men han var nog konstigt skojjig, så tråkigt att det blev kul! Sedan på idrotten hade vi fotboll och det var ganska kul :)) Sen så var skoldagen slut. När jag kom hem tog jag mig en varm kopp med te och sedan åt jag nudlar, satte mig vid TV och sedan så stängde jag av och satte mig här uppe istället, jag vet att jag är lat. Men vad har man och göra när man är ensam själv hemma? Kan ni ge några tips för jag har alltid så tråkigt! :/ Men idag ska jag iaf träna fotboll och det ska bli kul. Får skjuts av min vän Johanna P och förmodligen får jag skjuts av henne hem med, tack så mycket!<3 Det ska bli så skönt att röra sig nu när man har varit förskyld i några dagar :) Kanske bloggar mera ikväll men vi får se! Nu ska jag packa mina saker och klä på mig och sedan så åker vi. Ni får ha det bra och vi kanske hörs ikväll. Puuuusss

Bilder från idag:

Så här såg man ut imorse när man drog ut trulsen från mitt hår. Ganska
krulligt?

Inte så bra bild, men så här såg man ut idag. Fast hade en tofs i skolan x)

Rain.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Elin, du är så himla fin, du är vacker! Älskar dej <3

2009-05-07 @ 21:17:23
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin, du är så himla fin, du är vacker! Älskar dej <3

2009-05-07 @ 21:18:02
Postat av: Tessan

Elin, du är så himla fin! Älskar dej :) <3

2009-05-07 @ 21:20:43
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Elin, du är så himla fin! Älskar dej :) <3

2009-05-07 @ 21:20:50
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ojj, skicka 4 gånger! Skulle skickat en, men datan cpa xD

2009-05-08 @ 14:31:11
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback