Trött.

Hallu :) Kom nästan precis hem från dansen, och det gick väldigt bra! Vi har lärt oss nästan hela dansen men några steg ska vi träna på. Det blir nog jättebra! :) Som ni ser så blogga jag på mobilen, jag skrev inte det men det gjorde jag. Jag var typ 100 meter bort från kyrkan när jag blogga så det gick lite fort ;) Men iaf idag har skolan gått fort och bra. Vi hade idrott idag och brännboll hade vi. Sedan efter skolan så följde millan med mig hem, vi fick skjuts av hennes pappa hem till mig också! (y) Tack! Jah, vi åt potatisgratäng och kött till mat och sedan så tog vi en bit av sista tårthalvan, mums. Sedan så har vi suttit vid datorn och pratat och sånt sen har vi hoppat studsmatta och lite mer, vi hade iaf kul! Tack för en underbar dag Millan :D Sedan så åkte hon hem 17.10 så då blev man själv igen men inte länge, för att sen så skjutsa pappa mig till dansen. Och jag har inte så mycket mer att skriva om denna dagen, jag har precis ätit fil&flingor nu, jag vet att det är intressant men ja. Vi prata också om linjer som man kan gå på i gymnasiet, jag ska nog välja Media eller något annat men media är det jag tror. Men jag har några år kvar tills det beslutet kommer så man kanske inte ska fundera på det nu precis. Ska göra mig igoning nu och bara ligga och slappa tills jag somnar, jag är mycket trött nu efter denna dagen, även om den inte varit så mycket så är jag det endå. Imon är det match mot Örby och undrar om vi ska spela borta eller hemma, jag får skika in på vår hemsida ;) Hoppas ni hatt en rolig och härlig dag! Tycker om er. KRAM :)

Bilder från idag:

Rolig bild x) Här äter millan sin goda tårtbit.

Ja här chattar millan med en ''anonym'' ;)

Rockarn själv, haha du är snygg Millan.

Här sitter hon vid datorn :))

Woho! Emilia kan äntligen flyga :D

hihi. Här hoppar millan direkt från trädet men bilden skulle blivit tydligare utan
det där sträcket som är ivägen! :o

Snygg pose i luften x) haha.

sööööööööötnooooooos <3

haha helt rubbad bild men såhär såg man ut i håret när man skulle ti dansen :)(y)

<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback