Inte igen...

Heej :) Mår ni bra? jag hoppas det. Idag har det varierat till roligt - tråkigt. Först vakna jag 06.00 av min katt som mjaua på mig hur högt som helst och då vakna jag, och såklart kunde jag ju inte somna om som jag aldrig kan när jag vaknat. Jag var trött och var lite förskyld men gick upp endå, åt lite frukost och sedan gjorde jag igoning mig. I skolan så hade vi orientering..fyh vad svårt det är! Kan inte ens hålla i en kompass, haha. BT var där med och interljuva Millan,jag,Johanna&Amanda. Ibland på vissa frågor visste vi inte vad vi skulle svara men jag tror han fick dom rätta svaren av oss iaf :P När han fråga ''Vad tycker ni om orientering då'' Millan bara '' Det är inte våran grej'' och det var bra sagt för det är det faktiskt inte. Timme efter timme blev jag trött och hade ont i huvudet och snuvig med, då visste jag att min förskyldning har kommit igen, men det är inte posetivt utan mycket mycket negativt. Uch jag hatar att vara sådär halv vaken på dagen. Efter skolan så gick jag klampande hem och vila på en gång, det tyckte jag var en bra idé för jag skulle ju dansa senare. Sedan kom mamma och dom hem och jag gjorde absolut ingenting, men senare tveka jag om jag ville dansa eller stanna hemma men jag tog tillslut DANSA. Vi hade kul på dansen, har inte varit där på en lång tid. Så det var skönt att komma igång igen. Efter det så kurrade min mage sönder och när vi kom hem så börja jag göra min kvällsmat direkt! Nu mår jag iaf lite bättre än förut. Snart ska jag göra mig igoning för natten och det sista jag ska göra är att sätta mig vid brasan och läsa Bibeln! fyh vad mysigt, jag kommer säkert slummra till ;) Imon så har vi inte Claes (våran lärare) utan Leif, han är skojjig! Vi kommer nog ha mycket roligt med han x)) Imon är det också träning och jag tror jag ska gå på den. Men ni får ha det bra! Godnatt. Puuuuuuuuusss <3

Bilder från idag:


stiiiina :)

Inte så bra bild men detta är millan :))

(L)

The classroooommm.

Fotograf: Millan, Ritat: Millan <3

.

haha. Stina,Millan & Jag skulle ta självutlösare på oss men det tog kort på
gräset istället x))

Haha. Fyh ni vill inte veta vem jag är x))

.

.

Dom här var ett plus+ för mig idag :)

Hiiilda <3

(L)

Linn & Amanda <3


Kommentarer
Postat av: kusinlina.

jag såg er i tidningen idaag!:D " vi lärda oss kartor och alla detaljer. säger klasskamraten elin berg ".

haha , :) <3

2009-05-06 @ 16:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback