VARMT

Goddagens vänner!:) Hatt en bra förmiddag? Idag har jag varit ute hela morgonen kan man säga, åh jag bara älskar vädret. Jag har spelat fotboll,solat och hatt lite vattenkrig med pappa&jonathan. Det var först pappa&jonathan som skulle ha vattenkrig med våra vattenpistoler, och det fanns bara 2 stycken så jag fick inte vara med, men sen så fick jag en idé. Jag kan ju ta vattenslangen, så jag spruta på pappa först så han blev helblöt och sen Jonathan, haha. Men jag kom inte undan för sen så hämnades ju dom x) Ah men vi hade iallafall jättekul!:) Sen för några minuter sen så gjorde Jonathan och jag ett litet mellanmåll till mig,jonathan&pappa, vi gjorde då äppelklyftor med smält mörkchoklad och 3 små runda knäckebröd. Men vi åt inte så mycket eftersom vi ska äta sen. Men det var gott!(Y) Jag bloggar om dagen ikväll tror jag, för vem vill vara inne en sån här dag? Inte jag iaf ;) Ni får ha en underbar dag så hörs vi ikväll! Puss&Kram.




Vattenkrig!:D

En äppelklyfta med smält mörkchoklad.

muuma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback