upptagen.

ja, rubriken säger väl det mesta just nu, har verkligen varit såå upptagen i helgen o ah, dom dagarna jag inte varit tillgänglig, jag kan säga att jag är ganska upptagen denna vecka med men just nu ikväll efter jonathans (bror fyller 6 år igår, så kalaset va i eftermiddag!) kalas, riktigt mysigt. ja, jag kan iaf säga att jag har stortgillat denna helgen, väldigt. först i fredags så va jag på stan, köpte ingenting direkt, två linnen o sen åkte jag till ettåtti på kvällen. lördag, familjekul i stan, en församlings grej! + att man träffa många också, efter det så gick jag med christina & sara en stund, vi åt pizza på ''alleterassen'' tror jag den hette, mkt gott, men hallå..svindyrt?! sen gick vi faktiskt från stan till brämhult där christina bor, långt men mysigt. så efter vi kommit dit så va vi tillsammans, elsy kom en stund o sen åkte vi till kyrkan o va servitriser på cafeékvällen dom hade där, tack så hemskt mkt för den kvällen vänner, sara,christina,matilda,anna,karin & joel, ni är bra! sen idag har jag varit hemma, åkte inte till kyrkan utan va hemma o tog det lugnt o städa faktiskt hela huset typ .. ja, låter overkligt men det är faktiskt sant, haha. sen i eftermiddag har vi haft kalas för jonathan, inte så mycket släkt men det är ju bara mysigt, tack! så nu är jag 'äntligen' ledig om man säger så, tills imorn. har väldigt många bilder nu som jag tänker ladda upp, men det kommer iaf från lördagen igår, promise! föresten, alla andra bilder från habo, ni får dom snart, förlåt! ha en underbar söndagkväll. kramar!

fredagens.

världens tuffaste bror? JA. 
grattis i efterskott.






charmigt värre, min bror fick en ansiktsmålning, o jag skämtar inte..han blunda hela tiden, verkligen njöt!

ni är bra!







































Kommentarer
Postat av: e m i l i a

åhh , vad jag gillar mathildas hår!:D<3

2010-04-25 @ 22:14:28
URL: http://eemiliad.blogg.se/
Postat av: j o h a n n a

gud vad fina bilder!

2010-04-25 @ 23:12:52
URL: http://johannaingela.blogg.se/
Postat av: Lina :)

först vill jag bara säga att du tar såå fina bilder! och sen undrar jag om du kan lägga upp bilderna från kalaset? ;)



loveoyU!

2010-04-26 @ 17:27:59
Postat av: Anonym

var har du köpt solglasögonen?:D

2010-04-27 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback