outfit & annat.

hallå friends! nu är jag hemma efter typ storköp i knallen. massvis med saker, eller jag ska inte överdriva, iaf har jag köpt mer än jag brukar iaf. :) så nu kommer bilderna som jag lovade & jag har inte mer o säga till er, jo en fortsatt bra allahjärtansdag, verkligen! nu ska jag gå ner o ta en kopp te o ja, vet inte vad jag ska göra sen..men jag önskar er iaf kärlek! enyoy.


lite failat hjärta men detta ger jag er idag o alla andra dagar.. K Ä R L E K .


outfit idag.

dagens köp
* armband från lindex. *


o annat onödigt, haha.
jag kan tyvärr inte visa resten, för det är till en kär vän, men har bilderna på datan på det också så ska lägga in dom sen när jag får det. kram!

Kommentarer
Postat av: johanna (:

tröjan är ifrån!?

2010-02-16 @ 01:28:17
URL: http://johannaingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback