frisk,

ja tack! åh, ja, jag är fortfarande inte helfrisk o hostar som bara den så nej..den är inte över. ni undrar säkert nu hur vi hade det i helgen, alingsås cup. jo, det va faktiskt grymt bortsett från att jag inte mådde bra, men vet ni? om inte jag skulle hatt mina tjejer i laget som gör mig så glad skulle jag nästan sovit hela helgen, men dom höll mig uppe. åh, ni gör mig verkligen glad! o alla saker vi gjort, stan,fotboll,skrik,fotografering,mys o åter mys. det höll mig vid liv kan man säga, haha. :) just nu orkar jag faktiskt inte berätta alla detaljer som vi gjort, det blir en väldigt text + att det tar tid..men ja, ni förstår nog nästan vad vi gjort eftersom det va grymt kul!:) igår åkte jag faktiskt hem endå tidigare, hann se en match tjejerna spela sen fick jag skjuts hem av annies pappa, tack så hemskt mkt! det va nog bäst så, för annars skulle jag inte ens gått upp ur sängen idag. men på tal om idag, gick inte till kyrkan för att jag skulle kurera mig tills eftermiddagen, ja, här har det varit kalas. synd, för jag ville dit, det va ungdomarna som skulle hålla i det i kyrkan idag men ah, nästa vecka!:) tiden före kalaset tillbringades i mitt hus, städning, promenad o ja, göra igoning. som sagt, vi har hatt kalas här idag, både för mig o olivia och mamma. haha, låter kaos men det va så roligt! fick så mkt fina saker, precis sånt jag vill ha o blev väldigt nöjd. lägger in bilder ngn dag, promise. :) nu är jag nästan helt slut o ska snart ta mig ngt litet o äta, sen ska jag lägga  mig i tid tänkte jag, för jag ska vara frisk imorn, det ska jag verkligen! håll tummarna. ja, jag har faktiskt tagit väldigt många kort från cupen så kameran har kommit till användning, men som otur va så tog batteriet slut på igår på morgonen så det är från i fredags, + att jag måste köpa laddningsbara batterier istället för vanliga, dom tar slut så fort. så tyvärr kan jag inte ladda upp bilderna idag, dom kommer i veckan, när jag köpt!:) men har faktiskt några på mobilen så dom kan jag vell slänga in om ni vill? ja, några får det bli. nu avslutar jag här o önskar er en underbar fortsatt bra kväll. kram på er!

lite bilder från skolan i fredags bara!:)

yääy.

ni är grymma!


nu kommer lite bilder från cupen!



byggplaståkning igår.




söta annie!:)

haha.

underbara johanna. + att hon fyller år imorn, wiiihoo.

en snabb bild jag tog idag, haha. pröva o sminka mig lite överdrivet innan jag helt fixa igoning mig, ja, man ser inte klok ut, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback