yääääääs!

yäääs. rubriken! alltså nu kan jag blogga på denna datorn, jag har fixat det. nu kan jag lägga in bilder igen på bloggen, alltså ladda upp här! åh, så greejt. så nu är jag glad & + att ni får se mig mer aktiv på bloggen & massvis med bilder hoppas jag. haha. :) så nu kommer lite bilder från igår&idag. o jag ska har faktiskt tagit kort på mina presenter, som jag gjorde igår då. ja, så nu får ni se dom! o jag gillar dom enormt! skoldag imorn, men man ska tänka positivt. det kommer bli en mkt bra dag känner jag på mig o jag hoppas också. ni får ha en underbar fortsatt trevlig kväll, kortfattat. en mysig kväll! o så hörs vi kanske imorgon om jag har tid. hoppas det! haha, kram på er! :)


alla mina grattis kort! dom va så fina verkligen. tack!

mysig outfit igår.

present från amanda, fudge (mina favvos) & en liten ask som va så fin med kompispiller i!♥

min älskade ängel. åh, den är så fin!

en retroram med en riktigt fin bild i som jag fick av lina!♥

o min brunoberg klubba som jag fick av amanda, haha. likeit!

o denna gillar jag mkt. jag fick den av amanda när hon vart i thailand, åh, är den inte söt? :)

hihi. amanda är verkligen så söt med sina grejer! haha,  o jag får vell pröva denna ngn natt tänkte jag. ;)

min bönelåda som jag fick av min underbara syster olivia, åh, jag älskar den!


söta örhängen av hilda, o min färg också, lila! :)

o dom här är bara jag! det är ju nästan som afrikanska armband. ah, dom här fick jag också av amanda från thailand, så jag, så fina!

o den här också. 4 små magneter med kort i, o jag gillar dom charmiga bilderna med, haha. så sött! o jag funderar om jag ska ta med dom till skolan o sätta dom i mitt skåp! kanske, kanske inte. :)

haha, ja ni märker nog att jag fick många charmiga grejer av amanda, men det är det jag gillar, små saker. :) o den här skrattar man ju bara åt bara man ser den, haha. så charmig! o + att jag inte ska andvända den, vem vet man kanske har en dålig dag & kan titta på den här, då kommer man säkert på bra humör, haha!

o pengar behövs alltid, tack mormor&morfar! :)

o det här behövs också för mig. så bra lina, tack vännen!:)

o domma vantarna, förlåt men det va verkligen perfekt för mig just nu. vantar hade jag nästan inga, o dom här är perfekta!


dagens outfit!
* n y s k j o r t a!

galen.

ljus.

alltså denna mobil. det va den annorlundaste jag sett på länge & plus att den va riktigt söt. lisa hade sin kompis linnea med sig hem idag efter kyrkan o då visa hon denna söta mobil. ja, det är en mobil. kamera,spel,sms & samtal kan man ha tillgång till i denna. o inte visste jag att man kunde få sånna här söta mobiler från jultidningar? jo det är sant. ;)

haha, bjuder på bilden. va med underbara lina idag. tack så hemskt mkt, grym dag med dig!:)

Kommentarer
Postat av: Aleex

Taaack :) Din är fin den määd :))

2010-01-18 @ 16:54:42
URL: http://aleexk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback