dagar går fort..

underbara dagar har gått o jag har ännu mer bilder att ladda upp, vilket är positivt! i förrgårr va jag som sagt hos kära mormor&morfar med olivia. efter en stund bestämde vi oss för att vi skulle stanna över en natt. vi hade så mysigt ihop, även om vädret inte höll så blev det trotsallt fint väder nästa dag, då hann vi med mycket! idag har jag inte gjort mer än att hjälpt till här hemma,städat rummet,solat,njutit o varit i knallen. mysigt det med, fick hem mig lite småsaker som två par örhängen,deo,spännen,rengöring,lösnaglar (nödvändigt?) .. ja lite mer va det säkert,men vilket är små saker enligt mig.. just nu är jag inne o letar efter något fynd på ett par oäkta dr. martens eller nåt liknande.. dom är ju bara så sjukt snygga! har man tur ikväll så blir det ett riktigt kap på ett par sånna eller något annat, vi får väl hoppas! nu ska jag leta vidare så får ni fortsätta kolla på lite bilder från dagarna som gått .. kram på er!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback