det snöade idag.

godeftermiddag! sitter här och väntarpå att klockan ska bli kvari för att åka till tjejgrupp med ett antal underbara människor! vet ni? det snöade idag! ja, I OKTOBER! det är helt galet men amanda och jag bara sprang ut från lektionen och skrek. snö gör en väldigt glad ibland, iallafall nu dom första gångerna! fast tyvärr sluta det för några timmar sen men det sägs att det ska snöstorma och bli fullt av snö inatt, ja..ska man hoppas eller inte? skolan var hyffsat bra faktiskt, matte två ggr är väl inte det roligaste men vadå, dagen går fort! har tagit en del bilder nu också när jag kom hem..dom får ni antagligen ikväll,imorgon eller i helgen! ja, helgen är fullspräckad med saker..KUNG (det får ni veta ikväll vad det är, kära vänner) kalas, vänner, läxor..ja, så ser den ut! men jag är längtar och den kommer vara grym! ne..nu ska jag inte sitta här och babbla, ska snart åka så ni får höra lite mer ikväll vad som händer plus lite bilder också! kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback