LISA, 10 år.

Idag fyller världens sötaste lilla tjej år, nämligen min syster lisa, 10 år. grattis!
tänker lägga in lite bilder från kalaset som då var igår eftermiddag..inte så mycket men jag lägger in dom endå!
ja, jag mår bra förövrigt, väldigt bra rättare sagt! min helg har varit Grym, med ett stort G! och vad var det jag sa här för några dagar sen? JO, att den skulle bli grym..och jag kan ju bara berätta att den va bättre än jag förväntat mig! allt med KUNG. all glädje. all sång, all dans, all kärlek, allt skratt. mer blev det men åh, va bra jag mår just nu, allt man fått ta del av och tagit in, just nu har jag bara en stor längtan av att göra någonting, någoy som bara utmanar en själv!ja, efter det här är jag bara så sjukt taggad & så inspirerad av allt och andra. ah, mer har jag att säga men känner att det kommer ta upp hela bloggen om jag skulle berätta i detaljer just nu, så nöjer mig med att skriva en sammanfattning, grym helg! jag har så mycket nytt att tala om här på bloggen faktiskt, jag har ju varit borta väldigt länge från bloggen så känner att ni måste veta lite om min liv lite! har tänkt att det kommer lite nytt här. lite om tankar,tro och inspiration jag har att dela med mig! känner att bloggen har en betydelse att kolla på då, så får ni ju veta lite om mig också..samtidigt! så mycket nytt kommer känner jag! ja, det blev väldigt mycket text just nu..men det är bara läsa för den som vill! annars får ni enjoya bilderna som kommer nu! vi hörs senare!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback