12AuGusTitJugOhuNdrAnIo

Goddagens bloggen!:) Hur mår ni idag? Själv mår jag toppen!(y' Vilket underbart väder det är nu här hos mig, sol,frisk luft&ett bra väder ;) Idag på förmiddagen har det inte hänt så mkt speciellt, Olivia&jag har gått råslättrundan,jag har börjat greja med kortet till Luciano&varit ute i solen. :) Senare idag tänkte jag ringa en vän, för nu måste jag verkligen vara med någon för jag har typ inte varit med ngn i veckor så nu är det dags! Jag tänkte fråga Millan eller ringa henne senare, hoppas du ser detta inlägg millan för då vet du att du får ett samtal sen ;) om det inte går, jah då får jag vell ringa nästa. Vet ni? Imorgon har det gått 2 veckor sen jag lämnade in my mobil&hon som jobba där sa att det skulle ta 2 veckor innan jag fick ett sms att jag kunde hämta den och jag hoppas verkligen jag får ett sms imon, för jag saaknar min mobil!♥ haha. Snart så ska jag äta laxpytt som mamma har köpt men Olivia gillar inte den så jag får vell göra ngn annan mat till henne ;) det blir hon nog glad över! Ne nu har jag faktiskt inget mer på hjärtat! Vi ses, kram. v

Kommentarer
Postat av: Tessan

elin, vi måste va snart! :)<3

2009-08-12 @ 20:52:57
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback