30AuGusTI

Hallå!:) Sovit gott idag? Själv har jag sovit mycket bra! Vädret idag är nästan som vädret igår, fast vädret igår var helt konstigt, först regn (spöregn ibland) sen sol,sen mulet, sedan både sol och regn och vet ni vad det blev efter? En regnbåge, och det var faktiskt den kraftigaste och färggladaste regnbågen jag sett på länge, den var såå vacker& faktiskt lite kuslig för när man kom närmare den blev den bara större&större, men sedan så gick den bort..men jag hann iaf ta typ 30 kort på den!;) Idag är det nog mer sol eller solen skiner nu men man vet vell aldrig om den är kvar..om typ 1 timme och några minuter blir det en härlig tur med underbara vovven Zack som jag skrev i förra inlägget, ni som inte vet så kan jag berätta att jag ska gå ut med grannens hund Zack två ggr idag, och varför det? Jo dom skulle på ridtävling allihopa och då undrade dom om jag ville ta hand om han mellan 1-5 typ, och det ska bli superkul!:) haha. Bilder kommer nu, äntligen! Och jag har faktiskt tänkt ut en header nu men vet inte om den blir som jag vill men hoppas!:) Ne nu måste jag klä på mig, hade bäst! KRAM.


HÄR ÄR DEN VACKRA REGNBÅGEN, alltså det var finare i verkligheten faktiskt!





Här syns den ganska bra. :)



Hade tråkigt..tog kort på stiftpennor som mamma köpte åt oss igår ;)

mee

Nu är dörren&fönstrena kllart!Y Åh, jag längtar tills vi kan måla huset!:)

BILDER FRÅN IDAG!


Mys findus med sin lilla vante, åh jag kunde inte låta bli att ta kort ;)





Myys med ljus.

Myys med ljus.

Kommentarer
Postat av: Tessan

gillade du låten jag skickade till dig ? ;)<3

2009-08-30 @ 13:33:46
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: kusinlina.

ååh. vilken mysig bild på findus! :) han är såå söt! Men du ? Kan vi hitta på något imorgon ? :)) jag ringer dig ikväll! puss.<3

2009-08-30 @ 15:40:43
Postat av: amanda johansson:)

findus är såå mysig!:)<3

2009-08-30 @ 18:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback