5 dagar kvar till skolan!

Godmorgon! Sovit gott? hoppas det. Idag vaknade jag tidigt, kl.kvart i 9 :) men jag somna faktiskt ganska tidigt igår så det var vell inte så konstigt. Gick upp och gjorde gröt till mig själv och gick ut och satte mig på terassen med världens bästa bok (bibeln) och läste♥ vädret idag är fint men endå lite kall luft, men jag hoppas solen kommer vara framme idag! Today tänkte jag faktiskt vara med Amanda J om hon då kan idag, annars får jag vell ringa nästa:) vi har typ inte varit på hela sommarlovet så då är det nog dags ;) Vet inte vad vi hittar på men det visar vell sig om vi nu ska vara. Ah, man har inte så mkt att säga nu när kl. inte är så mycket så jah jag har inget mer att berätta om faktiskt så vi hörs senare! Ha en fortsatt bra dag! Puss.

Kommentarer
Postat av: Tessan

vi börjar väl skolan den 20:e? för vi har ju möte med våran mentor den 19:e :P

2009-08-14 @ 11:48:39
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback