A wonderful day! Y

Gokväll! Sitter här nyduschad och fräsh, ska snart göra mig igoning och krypa ner i sängen&läsa bok. :) Denna dagen har varit jättebra!:) Först skolan såklart, vi fick 2 läxor också. Denna veckan har vi som då jag har förstått 3 läxor, 1 på Onsdag&2 på Torsdag så Tisdag&Onsdag blir pluggdagar tror jag ;) Igår kväll i kyrkan så va det jättebra, jag tyckte det var mysigt på kvällen att sitta där&det var också kul att se alla!:) Efter skolan så följde millan&lina med mig hem, vi hade jätteskojj! Åt ''ungdomsmat'' ja som ni förstår så äter vi nästan bara hos mig fiskpinnar&pasta, men det gör faktiskt ingenting för oss för vi älskar det! haha. ;) Sen satt vi vid datorn,prata&skratta tillsammans och ah lite mer. Sen åkte millan hem vid typ 5 och lina var kvar, Lina&jag var så spralliga&full av energi så vi satte på högsta volym (okej, hög musik iaf) och dansade loss på golvet, det var så roligt att släppa loss, det gör man faktiskt inte varje dag ;) Sen åkte lina hem och jag har inte gjort så mkt mer. Imorgon så är det skola&efter måste jag plugga för sen så hinner jag inte det på kvällen för då är det fotbollsträning :) Vet ni, på Onsdag så är det klippdags för mig! Känns faktiskt bra, klippa av det slitna&ja fräsha upp det lite..så det blir förmodligen efter skolan då :) Ne nu ska jag göra igoning mig, njut av kvällen&bilderna från igår&idag. Kraam.


Va ju ute med Zack igår!:) Åh, det var såå kul. Va så glad att jag tog kort på Zack mitt i promenaden ;)

GÅRDAGENS&DAGENS OUTFIT!:)

Uppsatt denna gången ;)

söööta laaajna!♥

Aså ni är så underbara, älskar er!!





gullunge!:)

hihi.:)

Kommentarer
Postat av: emilia.

hihi :)<3

seriösa bilder nej nej inte på mig ialla fall :)

hihi <333

2009-09-02 @ 20:42:14
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback