Avskedskortet :)

Hej igen! Har varit hos Frida&Daniel nu och dom var hemma faktiskt! vi hade tur (y' Jag tog ett nytt kort på dom och blev glad att jag hann innan dom hade åkt! Efter det så åkte vi till Lidl och handlade lite, hade aldrig varit där så vi åkte dit och kolla hur det var ;) Nu är jag hemma och sitter här och väntar på maten som mamma lagar, är väldigt hungrig så det ska bli gott! Senare idag alltså vid halv.6 så åker jag till matchen& matchen börjar halv.7 :) Hoppas det går bra nu&att vi vinner, men det är klart att vi vinner, eller hur?:D Ne nu ska jag hjälpa mamma med dukningen och sånt, Kram.



KOMMER SAKNA ER!♥

Kommentarer
Postat av: amanda j :)

vart skulle dom?:)

2009-08-11 @ 14:24:14
Postat av: Svar till Amanda J!

Dom skulle till Uppsala, flytta dit!:)

2009-08-11 @ 16:57:42
URL: http://beeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback