bilder från idag..

med min nya mobilkamera! Här kommer dom, titta&njut. :)


okej om jag ska kortfatta en mening om vad jag tyckte om mobilkameran så kommer den här!

-Kameran är jättebra men den andra tyckte jag va bättre!

Min tavla som jag gjorde på Koster som nu är placerad på väggen på terassen. :)

MIN FRIGGEBOD!:D visst har pappa kommit långt! Åh, snart får jag också börja måla :)



En fluga.



Dagens MySoutfit

Moi.

:)

Fint väder idag!





Vinbär.



:)

Björnbär.



Blomma


'


Flummo.

När jag var ute och gick så såg jag plöstligt en mus på vägen och sen sprang den in i gräset och gömde sig för mig
och jag försökte faktiskt ta ta upp den med handen men den hade bet sig fast i gräset så jag inte kunde ta den men tillslut så börja den titta på mig och jag försökte ta kort men då sprang den iväg, men jag fick iaf ett kort på den ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda Marklund

Söt nos jag saknar dig. <3

2009-08-19 @ 10:24:05
Postat av: millis.

fina bilder ela :)<3

jag diggar din mobbe (a (y

2009-08-22 @ 15:08:44
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback