då var denna dagen snart förbi ;)

Gokväll! Har ni hatt en underbar dag? hoppas det. :) Som ni ser så har jag ju fixat tillbaka min nya header nu, jah varför jag gjort det är för att jag inte kommer på hur den nya ska se ut, så det blir denna så länge tills jag fixat en ny!;) Idag har det varit en lugn dag men samtidigt aktiv. Jah förmiddagen och halva eftermiddagen så gjorde jag inte så mkt..vi var ute&spela Wii och sånt :) Men sen framåt kvällen så kände Mamma&jag verkligen för att gå en jättelång promenad som det var typ 1 månad sen vi gjorde, och känslan över att bara komma ut och gå var en sån underbar känsla! Åh vad gott det va ^^ Vi gick faktiskt ganska långt tyckte jag, först gick vi in mot Gånghester sen mot Kransmossen och så gick vi 5 kilometern och sedan tillbaka hem igen, långt? ah ganska, men när vi kom hem så kändes det nästan inte som man varit ute länge..man hade jättemycket energi i kroppen faktiskt ;) och det var ju skönt! Sen blev det duschning för våran del, efter jag duschat så tog jag ansiktsmask som mamma köpte igår, jah inte dom som va på bilderna förut utan en tub, och den var för oren hud..så nu när jag tagit den och tagit bort den så är jag så len&mjuk, det är underbart!♥ haha. Ne nu så tittar familjen på en film, vet inte vilken men jag är sugen på att se film nu så nu ska jag göra det så hörs vi imon!:) Puss&Kram och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback