Dålig uppd. jättedålig!

Godmorgon kära vänner!:) Mår ni bra? Hoppas det. Jag är så ledsen för jättedålig uppd. den har blivit jättedålig verkligen! Det ska ändras..i promise ;) Ja, just nu sitter jag här och har återställt allt i min blogg, som jag ångrade lite men ska faktiskt fixa den bra nu! Och jag vill tacka också för att min vän millan försökte hjälpa mig med bakgrundsbilden men det gick inte men tack endå kära du!♥ Men ska faktiskt försöka en gång själv nu när jag återställt allt, vi får vell se om det går bra Y. Ja sista blogginlägget senast var nog i förrgår, ah jag gjorde ett snabbtinlägg innan skolan :) Skolan gick jättebra den dagen, och det var så roligt med Johanna,Johanna J&Lina, ah vi skratta typ hela tiden, det är vi (Y haha. Sen så träna vi också och det var också kul! Fast var väldigt trött efter för jag hade också sprungit typ 2,3 km på idrotten i skolan också, haha. Sen igår då så hade vi idrott igen, trodde jag skulle dö av trötthet men faktiskt så orkade jag&jag tyckte det var kul!:) Efter skolan så åkte jag faktiskt inte hem utan Johanna J hade ringt mig i förgår och frågat om jag ville bada med hon&Lina efteråt, och det kan man faktiskt inte motstå. Så efter skolan så badade vi i Dalsjöbadet, vi lekte,skratta,bada,åt gott&hade superkul! TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR DOM TIMMARNA MED ER TJEJER!♥ Efteråt så kom Linas pappa och hämta oss och sedan så skjutsa han mig hem. På kvällen så var jag trött&slapp så jag tog det lugnt hela kvällen, mys! sen somna jag som en stock efteråt ;) Idag så vakna jag faktiskt tidigare än vad jag trodde, typ kl.8, men jag kunde inte somna om så det fick bli den tiden jag fick gå upp, åt en härlig frukost&nu sitter jag här och bloggar :) Idag ska jag bara vara hemma tror jag och ta det lugnt efter veckan, men har iaf bestämt mig att jag ska göra ngt socialt. ;)
• Ska hjälpa pappa med friggeboden
•Städa rummet
•Lägga in bilderna på bloggen som inte funkar just nu :/

och kanske lite mer ;)
Ne nu ska jag nog göra mig igoning och komma igång, hade bäst! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback