det måste gåå!

Lina&jag ska vara imorgon och vet ni vad vi har tänkt? Jo att vi ska ta tåget till Varberg och sedan åka till Mormor&Morfars husvagn! Ni tror säkert att det är omöjligt men nej detta ska gå! Lina ska ringa Mormor&morfar idag och sedan ringer hon till mig om det går, om det går så får man vell packa&sånt ikväll och sedan åker hon&jag tåg till Varberg och är då där i några dagar, alltså jag hoppashoppashoppas att det verkligen går får då är jag nog lyckligast i världen! haha. :D håll tummarna Y

En till grej. Det finns också ett hus som kallas AfrikaHuset i Varberg och där inne finns det musik,prylar& typ allt från Afrika!!:D Och om vi åker till Varberg så måste jag diit verkligen!♥

Kommentarer
Postat av: hannah :)

Jag har varit i det Afrikahuset :D det är jätte häfitgt :)) ha så roligt, hälsa Lina :O)<3

2009-08-14 @ 13:47:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Lina :)

åååååååh! det bara mååste gå! hoppashoppashoppas! hihi. :) jag älsaskr dig och ringer dig senare! :)) <333

2009-08-14 @ 18:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback