..

Hallå!:) Underbar dag idag vah? eller iallafall hos mig!;) Solen är borta nu men den har faktiskt varit framme hela förmiddagen med blå himmel, underbart! Även om solen är borta så är det fint väder!(y' Idag på morgonen så vakna jag faktiskt ovanligt tidigt, jag vakna vid 8, haha. Jag var lite trött men endå så gick jag upp ;) när jag kom ner så satt mamma,pappa&Boni och åt frukost och jag var ganska hungrig så jag sällskapa dom ;) Sen så gick jonathan&jag ner och hämta posten och efter det så hoppa han&jag studsmatta :) det var kul! och vet ni, efter det så gick faktiskt han&jag råslätt rundan tillsammans, åh det var så mysigt, både med han&att vi gick på morgonen ;) Sen så var jag inne en stund och försökte att göra ett kort från mig till vårat fadderbarn Luciano som jag skulle sedan skicka :) (han bor i Angola) för han har skickat två kort  till oss tror jag &jag vill så gärna skicka ngt till han så jag tänker göra ett kort till honom och skicka upp, vem vet..vi kanske blir brevvänner ;D Efter det var jag så sugen på att gå en runda till ut i det fina vädret så jag följde med mamma och gick med henne en runda också!;) haha. sen har vi ätit&nu sitter jag här vid datorn. Snart så ska familjen åka till Knallen och köpa en madrass till Olivia till Färgelanda& handla mat&annat, men jag vet inte om jag ska med. är inte så sugen på att åka dit så jag tror jag stannar hemma och vilar i solen. :) Jah sen måste jag ju också packa till Färgelanda!:D det är ju bara 2 dagar kvar, såå kul! och imorgon så ska jag vara med Lina&sen senare så blir det träning så då hinner jag nog inte packa då så det blir idag ;) Åh jag längtar tills vi åker!^^ Ne nu måste jag kila, ha en underbar dag! Puss&Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Lina. :)

Menar du mig lina? :)haha, alltså lina s. ;) <33

2009-08-05 @ 14:32:01
Postat av: Svar till Lina!

Yees!;D<3

2009-08-05 @ 15:05:06
URL: http://beeergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-05 @ 19:31:00
Postat av: kusinenlina.

haha , oj , det hade jag nog glömt.x) men det går nog bra! vi kan ju höras av imorgon. :)) <3 puss!

2009-08-05 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback