FÄRGELANDA- bilder.

Innan ni ser på bilderna måste jag bara säga att det är nästan bara inomhusbilder&inte så speciella men jag tog lixsom inte med mig kameran på allt vi gjorde så det beklagar jag för men jag har iaf bilder från det!:) Njut.


Tessans ursnyggamobil + hennes underbara naglar!♥

Ni som undrar vad jag har för lånemobil medans min mobil är på lagning så är det denna skypemobilen :)

skrattanfall hade vi överflöd av ;D

Becca&Mirre - sötnosar!

söta millan&söta melan som tittar bort :)

Staajna&Fanny :) Här sover vi då, Amanda,Lina,jag,Tessan,Fanny&Stina i ett mysigt rum :))

Älskar er!

Älskar er!

snygga johanna (:

Proffsfotografen Millan på ingång ;)

Sovplatsen :))

Mina sööta vänner!!

Påväg till maten i think ;)

Inne på ICA

Det vi köpte till Becca som fyllde 13 år :) haha, jah det är skojsaker ;D
En bakpotatis
Bamseplåster
Pyntgelé
3 pimpim askar
Skvallertidning
Jordnötssmör

Här kommer bilder från BLÖJKRIGET!:D

Jessy :D

haha, såå snygg bild!!

Jah, grannarna nedanför oss bodde ett pojklag ;D och som ni ser så är dom vana vid paparazzifoton xD

Här ska vi snart börja Blöjkriget!

Här var vi taggade ;D

Vackra Maria! Du är så fiin. :)  (fixad till disco)

Fina Emmy!

Kan man vara sötare?



Här är det film som pågår :)

Här gratulerar vi Becca som blev tonåring i Söndags med presenter&sång!:)

och hon blev glad!:D

hiihi.

grattis Bec!:)

bussresan hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback