FÄRGELANDA!:)

Hallå! Detta blir ett ganska snabbt inlägg!:) Just nu sitter jag här och längtar tills vi åker till Färgelanda :D wooho. det ska bli superkul! och nu kan jag bara sitta här och vänta tills vi åker för jag har packat färdigt nu Y, vi åker 12.40 till målsrydskiosken för där ska vi träffas innan vi åker ;) Igår så var jag ju med Liina :) vi hade kul! sen så blev det träning och det gick bra tyckte jag (y' och efter det så var vi så svettiga att vi ringde mamma& sa att hon skulle hämta oss och ta med badkläderna för vi ville till skansasjön :) Åh vad kallt det var på botten men endå underbart!♥ sen så följde Lina med mig hem, jo för igentligen skulle hon vara hemma själv&då fick hon gå hem från träningen för hennes mamma&pappa var på T-kvällen så hon följde med oss hem :) och hon var här till 10 typ, vi åt tillsammans,hon hjälpte mig med packningen&lite film blev det med :) Tack för dagen!♥ Idag så är jag utvilad faktiskt, så jag kommer ha gott humör till Färgelanda tror jag!;) Och vet ni vad våra tränare sa igår? att det skulle finnas dator där vi bodde!:D haha. men vi bor också med F-17 så jag vet inte om jag ens kommer kunna blogga där men hoppas!:) Ne nu måste jag skynda mig! Hade bäst& vi kanske får se om jag kan blogga men annars ses vi om 3 days! Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback