FärgelandaCUP 09- såå bra!

Hallå igen! Nu är jag äntligen hemma igen! Färgelanda har varit bäst verkligen, vi har hatt det superkul tyckte jag!:) verkligen ett minne. Vi kom hem vid 8 på kvällen igår och jag tänkte faktiskt blogga men glömde bort det& så var jag faktiskt trött ;) som jag sa i Fredags så skulle det ju finnas dator där vi bodde och det fanns det men jag hann verkligen inte, det var jättemånga grejer som vi gjorde och man hade verkligen inte tid med det, så har saknat bloggen faktiskt :) Dagarna i Färgelanda har varit såå bra, matcherna,gemenskapen&allt vi gjorde var så kul! Tack för dom här underbara dagarna med er tjejer (i mitt lag) på Färgelanda!♥ Jag skriver faktiskt inte allt vi har varit med om nu eller jo det viktigaste såklart, för det tar nog hela dagen då så jag kortfattar vad vi gjort på Färgelanda. :) Jag kan ju börja med att vi har bott på ett dagis som var jättemysigt, och ska jag säga sanningen så gjorde vi det förra gången med men inte på detta stället, och detta stället var nog lite större tror jag :) Vi hade det jättemysigt! Sen så gick matcherna superbra tyckte jag, första matchen förlora vi med 3-0 och det var i Fredags den dagen vi kom till Färgelanda, sen i Lördags så spela vi två matcher, första förlora vi igen&andra också så vi var ju lite nere den dagen, men sen på Söndagen den tredje matchen så vann vi&gick vidare till B-finalen!:) Då blev vi så glada, men vi kunde inte bara stå där och krama om varandra för sen så fick vi skynda oss till bussen och sedan äta&sen åka till sista matchen som skulle avgöra om vi vann B-finalen eller inte. Första halvleken så ledde vi med 1-0 men sedan så gjorde dom ett mål och då blev det lika, sen tog matchen slut men då blev det förlängning men inga mål gick in då så sen blev det straffar och då förlora vi, men jag tyckte verkligen att vi förtjäna att vinna, verkligen! För vi var verkligen superduktiga på plan!♥ Efter det så fick vi åka hem och dusha och sedan packa ihop allt och efter det så bar vi iväg hemåt igen, och den bussresan hem gick också jättebra!:) När vi var inne i borås så började det spöregna och det fortsatte också hela kvällen men det var bara mysigt när man kom hem Y Just dé, glömde också berätta att i Lördags så efter den första matchen så hade vi ''blöjkrig'' som dom kallar det, jah det låter helt knäppt men det var faktiskt jättekul, det gick ut på att man skulle ha en blöja på huvudet, sedan hade man varsin mugg och tre hinkar till varje lag, lite ojämna lag kanske, vårat lag mot F-17 var det, och vi var 18 tjejer och dom var bara 5 st typ, men det var roligt endå ;D Sen på kvällen var det också disco, och det discot var jag på förra gången och jag tyckte inte det var kul&det var samma sak denna gången med, så vi gick bara dit och titta sen gick vi hem igen&kolla på film istället&hade mysigt :) Idag ska jag försöka ta det lungt för redan imorgon igen så är det match på Målevi, tidigt? kanske lite men det ska bli kul! Idag kommer också min Kusin Frida&hennes man Daniel och säger hejdå till oss, jah dom flyttar till Uppsala imorgon :( åh, det kommer bli så tråkigt, jag kommer nog gråta en skvätt för dom betyder så mycket för mig men jag hoppas verkligen vi kan träffas ofta endå!:) och Frida har också sagt att jag kan komma till dom och bo hos dom i några dagar och hälsa på och det skulle verkligen vara jättekul!:) ska faktiskt göra ett avskedskort till båda två nu tänkte jag, det skulle nog dom bli glada för!:) Sen så måste jag ladda våran kameras batteri som pappa har i sin bil, jah jag glömde den i bilen igår och pappa har tagit med sig den till jobbet och jag har ju tagit bilder i Färgelanda med den men den kommer nog laddas länge så det blir nog bilder imorgon :) hoppas ni kan vänta! Ne nu måste jag göra mig klar!:) Ha en fortsatt underbar dag & vi hörs :) Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra kväll? (:

2009-08-10 @ 23:19:17
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: B E A <3

Hoppas att allt är bra med dig idag :)

2009-08-10 @ 23:25:37
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

vem står i mål i erat lag? :)

2009-08-11 @ 00:53:32
Postat av: Cajsa

hejsan! :)

det är väligt lite deltagande i min tävling just nu och jag kan inte avsluta den om jag inte får fler som vill delta! Skulle du vilja hjälpa mig och samtidigt ha chansen till att vinna handgjorda smycken? :) http://cajsa1.webblogg.se/2009/august/tavling-pagaende.html#comment

Skulle betyda massor! :D

kramar! xx Cajsa

2009-08-11 @ 01:27:34
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Svar till kommentarerna :)

Svar till Emma : Jag hade en underbar kväll!:)



Svar till Bea <3 : Allt var jättebra igår! ;D



Svar till Lisa : Den som står i mål är mest Johanna, och ska jag säga sanningen så är hon bäst i måål!



Svar till Cajsa : visst kan jag vara med!;D

2009-08-11 @ 11:51:16
URL: http://beeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback