fRidA&DaNiel ♥

Igår så kom Frida&Daniel och sa hejdå till oss innan dom åkte, eller dom åker idag. Jag blev så glad att dom stanna hos oss en stund för det är så roligt att prata med dom :) Sen måste jag bara säga att jag äälskar deras ursnygga bil! Alltså dom är verkligen välsingnade, deras bil blev stulen för typ en månad sen och dom hade ingen bil då& sen så hittar dom denna, hel coolt! Y Nu hoppas jag att dom får det så bra i Uppsala& att vi ska träffas ofta! Kommer sakna er ♥
Men vet ni vad vi ska göra snart? vi ska åka och säga hejdå igen!:D och nu hoppas jag att dom inte åkt bara när vi kommit dit men det har dom nog inte, åh då får jag säga hejdå en gång till!:) Både för att vi vill göra det igen&att Lisa inte hann säga hejdå ;) Sen ska vi också ta med oss några av mammas skorpor som dom kan ta med sig upp :D Ne nu måste jag klä på mig om vi ska hinna dit ;) hade bäst! Kram.


Deras ursnygga bil!:D jag bara älskar den.

Jag beklagar men Olivia tog kort på Frida&Daniel innan dom åkte men nu är bilderna borta men det som är så bra är att vi åker ju till dom en gång till så då kan vi ta nya kort ;D haha, lägger in dom senare isåfall!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback