germuitghioghoerhgpaa

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG&VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN?! okej, nu får jag nog lugna ner mig. Alltså just nu har jag full energi till 100% och är såå glad!! Jah, jag är glad&lycklig för allt jag har&allt som har hänt, kan det bli mycket bättre? neej.;) Vet inte hur jag ska beskriva hur jag känner mig nu men rubriken kanske ger lite. Dagen idag har varit bäst Y har hatt det såå mysigt&roligt! som sagt så var jag ju hos Mormor&Morfar idag och ah det var såå roligt. På förmiddagen så cykla jag in till dom, gick ganska fort men va ganska jobbigt också ;) men jag överlevde! När jag var där så möttes jag av en underbar kram av Mormor och sedan så hjälpte jag henne med maten. :) Efter en stund så kom Morfar hem och då blev det en mysig kram de med, sen åt vi. maten blev underbar, potatis från varberg,fiskfilé av ngt slag,sallad&annat tillbehör, mums. Efter maten så satt mormor och jag och prata med varandra stund och sen så åkte morfar till jobbet igen. Vädret var uppehåll men inte så roligt väder så vi bestämde oss för att göra ngt kul! vet ni vad det blev? en mysig runda på stan med underbara mormor♥ Åh, vi hade det såå mysigt! föresten, nu var min mobil färdig, alltså just idag ringde jag från mormor&morfar och fråga om den kommit och då hade den precis idag kommit ;) så vi gick till 3-butiken. Jag lämnade lånemobilen&tillbehöret och sedan skulle jag då få tillbaka min mobil men nej vet ni vad hon sa? Jo att den gick inte att laga, den var så sönder så du får en ny mobil, och jag tänkte, då är det säkert en ny lila eller, men nej det var en annan mobil, fast man kanske ska säga samma men inte samma design&färg - modellen var gemensam! Jo, den var svart, och blå kanter, annan design men nästan samma tillbehör. :) Och vet ni varför jag inte fick en lila istället, jo för dom var slut så då blev det den. Det första jag tänkte ''nej, jag som ville ha min lila :/'' men nu när jag lärt känna den och tittat noga så älskar jag den faktiskt! haha, den är faktiskt jättefin&bra :) så jag är nöjd endå. Sen så gick vi och kolla i affärer, hitta några snygga plagg men köpte de inte, men mormor köpte en klänning till sig, åh den passa henne så bra&hon var jättefin i den!:) Sen efter vi kollat i några affärer gick vi till ett fik (kommer inte ihåg namnet) som låg vid Viskan. Där köpte vi varsin smulpajsbit med hallon i och en kaffelatte, åh det var såå gott&vi hade det verkligen såå mysigt (förlåt att jag rabblar upp det ordet varje gång i ett inlägg men jag tycker allt som händer är så mysigt ) så satt vi där och prata&skratta. Efter det så fick vi gå till bilen för att inte få parkeringsböter och sedan åkte vi hem, åh vi måste åka till stan igen du&jag mormor, det var jättekul!:) När vi var hemma igen så titta vi på TV, gick till trädgårdshuset och köpte grönsaker&frukt, gick en promenad&titta på friidrott ;) Kl.8 kanske så kom mamma och hämta mig. Tack för denna underbara braiga dag mormor&morfar, ni betyder såå mkt för mig!♥ Och kvällen hemma här har varit underbar. Nu känner jag för att vara uppe hela natten men jag tror jag inte är det, känner mig lite trött endå ;) Ne nu ska jag nog lägga mig i sängen och bara le&läsa en bok, vet ni att jag tycker om er alla&att ni är så värdefulla allihop, det är ni! Hade nu så bra så ses vi imon! Kraaam.



MIN BRAIGA MOBIL!:)

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Åh, det låter ju supermysigt! :D<3

Mormor och morfar är underbara!!

2009-08-18 @ 08:57:57
Postat av: isa ;)

Syrran har en sån mobil ;)

2009-08-18 @ 12:13:31
URL: http://isasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback