Grattis Millan&Hannah!!♥

Gokväll!:) Har ni hatt en bra dag? Hoppas det. Själv har jag hatt lite upp&ner men endå en underbar dag! Dagen började med att jag vakna senare på morgonen, ah, vi hade faktiskt sovmorgon idag! Och det kommer vi nu ha på måndagar&fredagar, jag vet..lyyx (y' Det var faktiskt skönt att få ha sovmorgon idag för det hade varit en lång helg i Varberg och då kände man sig trött och fick sova lite extra ;) Bussen gick tio över 9 och vi börja skolan kl.halv 10. :) Idag hade vi träslöjd,SO,spanska&matte, ja, allting gick jättebra! Efter skolan så åkte vi hem med bussen, och sedan gick jag hem med Hannah&Maria :) Det blev en kort stund hemma för att ta en paus ifrån allt för sedan for mamma&jag till stan. I stan så shoppa vi lite till mig, skor& två plagg (ett linne typ&en kofta, jättemysig!) Åh, jag blev så nöjd med det! Tack mammsen. :) Sen så var kl. ganska mkt och stan stängde om några minuter så vi åkte och handla på MAXI, men vi hann faktiskt titta i ganska många affärer på en timme, men nästa gång får det bli längre med dig mamma ;) Var också och kolla min mobil :) Det var inget fel på den utan minneskortet satt inte i och då fick han sätta i det, okej, ni kanske tänker..åh men du glömde ju att trycka till ju, fyh vad du gjorde bort dig men faktiskt så tyckte jag jag inte gjorde det för han sa att det var många som hade kommit och frågat samma fråga så nej jag gjorde faktiskt inte bort mig ;) Nu går det också att ladda in bilder igen, wiiho!:) Nu har vi varit hemma ganska länge och vi har ätit jättegod mat&ah tagit det lugnt nu och det ska jag nog fortsätta med ;) Föresten, mina underbara vänner fyller också år idag! Millan&Hannah, 13 år! SÄG GRATTIS :D älskar er. Imon blir det såklart skola igen och sedan match på kvällen mot Gröna Hög. Ha en fortsatt trevlig kväll så ses vi imon hoppas jag. Kraaam.

Bilder från förra veckan!


Här var då Elin in action pågång att börja måla ;)

Kom faktiskt ganska långt med målningen, eller ganska..;)

:)

Mammas äppelmuffins (Y

Mina mjuka&sköna shorts som jag fått av min underbara kusin Johanna!:D



Bilder från när jag var ute och gick..:)

Fjäriil.

Råslätt.



Staajna i skolan :)

Skoolan.

Skolan.

HÄR KOMMER BILDERNA FRÅN VARBERG I HELGEN!


Laajna in the husvagn ;)

haha, sötnos!

Vi var vid havet..:)

:)





Älskar dig.









haha.

8)

haha, okej Lina blev så vacker och jag ser helknäpp ut xD men det var självutlösare och jag skulle ställa mobilen
på stenen och det gick inte så bra så jag fick slänga mig ner och lee ;D





HappyPiCturE

Jag springer x)

:)

















WANNABE USAIN!

Kommentarer
Postat av: emilia.

tack elin :)<3

puss (L)

2009-08-27 @ 21:17:03
URL: http://emiliaelsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback