Helt slut!

Gokväll!:) Just nu sitter jag här och myser med filt&stekt potatis som är mums&så är jag nästan helt slut!;) Jah, det första ni nog vill veta/höra är nog hur det var igår på Filippas fest? Jo det ska jag berätta ;) Först så kom ju Lina till mig kl. 5 typ, och hon var faktiskt redan färdig och såå snygg!;), och jah..jag hade inte ens börjat!:o så då fick man skynda sig, det blev lite strul med vad jag skulle ha på mig men sen så fixade det sig :) Men mitt humör var inte på topp kan man vell säga ^^ Ni vet, man blir aldrig nöjd,vill ändra på det& ah sånna små jobbiga saker, men tillslut blev det bra och då åkte vi!:) När vi var framme var redan alla där utom en som hette Elin ;) Jag vet, snyggt namn ;D Alla var såå fina&fräsiga tyckte jag verkligen. :) Ah, vi gjorde massor av kul! Vi åt tacos ute tillsammans,hoppa studsmatta,spela spel,Filippa öppna presenterna,tog kort,titta på film,myste,prata,va ute&jah massor av mer!:) Jättekul var det verkligen, och filmen var faktiskt bra ;) När vi va ute så gick vi runt lite och sedan gick vi till lekplatsen, där ''lekte vi'' haha. Alex&Jonte var också där. Sen så satte vi oss på gatan och prata&mer. Och efter en stund kommer Filippas kompis föreldrar och ska hämta henne typ men då tar dom istället ut deras bautastora hund! Ah jag lovar, 80 hela kg vägde den x) Men jag älskade den hunden verkligen,jag blev kär! ^^ haha. Sen så kom vi hem till Filippa igen men på vägen så mötte vi Morfar&Olivia som skulle hämta oss så då åkte vi med dom och sa hejdå&tacka för en underbar kväll! Ah det var verkligen superkul!:D Tack så hemskt mycket för att jag fick komma Filippa!♥ När Lina&Jag kom hem (jah, Lina sovde över hos oss igårnatt:)) var vi faktiskt inte alls trötta så vi var uppe en lång stund ;) Och när alla hade gått och lagt sig så titta vi också på en film :)) Jättemysigt, och vi tittade med Olivia med ;) Sen blev det nästa dag(alltså idag) och då vakna man med en kusin&sina syskon men inte mamma&pappa utan mormor&morfar :D och vi åt frukost tillsammans och hade mysigt (y' Sen så kom pappa hem ganska tidigt idag, Mamma&pappa var på U2 igår ;) Och dom hade haft det jättebra verkade det som ;) Men idag ville vi verkligen göra ngt kul, och tillslut bestämde vi oss för att åka till Alidebergsbadet :D Fast först åt vi mat med familjen :) Jättegod&underbar mat!♥ Tack, Sen så åkte vi iväg. När vi var framme så började jag frysa och frös också i badet så jag var inte så sugen på att bada, men jag hoppade faktiskt från 7 idag!:) Fast det gjorde ganska ont x) Klantiga jag. Så då var Lina med Olivia och bada istället, det kändes så dumt av mig att bara inte vara med dom :/ Sedan så köpte vi goda glassar som vi smaskade på, mums. Sen så började dom bada igen, och då kände jag faktiskt lite för det så jag var faktiskt med i det sista och bada med Lina&dom andra :)) Kändes bra. Sen så åkte vi hem igen efter att ha badat&alla var helt slut på vägen hem x) Efter det så åkte Lina&mormor och morfar hem och det var dags att säga hejdå! TACK FÖR DOM 2 UNDERBARA DAGARNA TILLSAMMANS MED ER! Jag älskar er!♥ Nu är jag helt slut efter dom här dagarna jag har hatt fullt upp med, så nu somnar jag gött inatt ;D Fast imon blir det mer, det blir faktiskt Ullared imorgon, haha. Jah vem tror att jag orkar det? Ingen. Men ska faktiskt försöka :) För det är superkul i Ullared :D Ne nu måste jag gå ner och äta ngt, är superhungrig fortfarande xD Hade så bra!♥ Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback